Positieve ervaring met Music Store Koeln

'k ben er afglopen weekend weer naartoe gereden om een Masterlink aan te schaffen. Groooooot nadeel: als je in hun winkel staat heb je gewoon geen zin meer om naar huis te gaan :dubbel: .

Aan de kassa betalen en de waren af gaan halen in hun magazijn. Sommigen vinden het misschien iets hebben, maar om in een drukke stad als Keulen in allerlei kleine kringelstraten te gaan rondtouren spreekt me toch net iets minder aan.

Nou ja ... de volgende keer gewoon thuis laten leveren (tot 30 kg gratis in B en NL) en betalen met bankoverschrijving, dan betaal je enkel het BTW-verschil (rembours brengt extra kosten met zich mee) en dan heb ik het ook zonder al die poespas :)

:doei:

Overigens: die modFx'jes kreeg ik nu thuisgestuurd voor ~18 euro per stuk. Da's toch voor niks.

Origineel geplaatst door Danny
maar om in een drukke stad als Keulen in allerlei kleine kringelstraten te gaan rondtouren spreekt me toch net iets minder aan.

dan ben je toch echt verkeerd gereden, de winkel zelf zit inderdaad verstopt achter wat kringelstraatjes, maar om van daaruit bij het magazijn te geraken hoef je alleen het water te volgen ;)

Aankoop Musicstore Keulen

Aankoop Musicstore Keulen

Heeft er iemand een idee hoe je bij Musicstore in Keulen iets kan bestellen om het achteraf, als het in voorraad is, te gaan halen in de winkel? Ik heb daar eens iest besteld en dat spul is dan met de post gekomen. Ik woon i de buurt van Antwerpen dus een ritje naar Keulen zit er wel eens in.. dan kan ik meteen die zaak eens van dichtbij bekijken :)
Ik heb al op de site gezocht en ook in de catalogus die ik thuis heb. Ik vind enkel een bestelformulier om te bestellen met levering

Alvast bedankt

Je kunt ze gewoon even bellen hoor.
D'r is ook iemand die nederlands kent.

Ik heb een Virus C en een Alesis Masterlink bij hen gekocht (en opgehaald). Gewoon even gebeld om er zeker van te zijn dat het gewenste binnen is en in het weekend daarop naar de winkel gereden. Als je belt kan je ook een resevatienummer vragen en dan ligt het stuk aan de kant. Soms kan het zijn dat je in het magazijn moet gaan afhalen.

Kan prima, maar zou het in het vervolg toch wel per post laten komen. Wat je uitspaart aan BTW betaal je meer aan benzine tegenwoordig ;) .

:doei:

Sturen die niet gratis naar Be/Nl tegenwoordig? Dan zal die BTW idd niet meer het verschil gaan maken. Of ga je voor een assortimentje Andromeda/V-Synth/Voyager misschien? :D

Origineel geplaatst door hermax
Sturen die niet gratis naar Be/Nl tegenwoordig?

klopt idd.
Onze gitarist heeft z'n Hercules firewire-kaart eergisteren binnengekregen vanuit Keulen, zonder verzendkosten.
Hij had het er ook over dat hij nog e.o.a. korting kreeg (iets met btw geloof ik) omdat hij het
ding op naam van z'n bedrijf binnen liet komen, maar hoe dat precies zat, weet ik niet.

ja als hij zelfstandig is kan hij al die dingen aftrekken vd btw he ;)
.. je moet natuurlijk geen btw vrije synths kopen als je een zelfstandige bakker bent .. hoe dat zit weet ik ook ni

bedankt voor de antwoorden, ik denk dat ik me eens aan een telefoontje waag

Zekers een goede zaak, kocht daar vorig jaar mijn SX2, Remote25 en midisport8x8,

aangezien ik er niet zo gek ver vanaf woon ben ik mijn spul daar gaan halen (scheelt in prijs)

omdat ze m'n gereserveerde remote per ongeluk verkocht hadden en ik dus 2 uur moest wachten tot de andere uit een ander magazijn kwam, kreeg ik niet alleen 100 euro korting op het hele pakket daar, maar ook nog een flinke hand vol kabels en 2 sample cd's naar keuze mee voor het ongemak.

Ben over MIDI Amsterdam trouwens ook heel erg tevreden, ook uitstekende service

Zo, en toch weer een keer erg tevreden over MSK.
Had een Prodyssey besteld, maar omdat ik een beetje bevreesd was voor evt. problemen (gezien de historie met Creamware) had ik dit al vooraf aangekaart bij Nathalie. Gelukkig gaf ze aan dat in het geval van serieuze issues het apparaat zonder kosten zou worden teruggenomen.

Prodyssey aangekomen, maar helaas bleek het niet de bak voor mij te zijn.
Ondanks positieve ervaringen van o.a. Septic hier op het forum, had ik vrij veel last van bugs als stepping, aliasing noise en slecht werkende USB functionaliteit - zo vielen er met USB aangesloten regelmatig stukken van de synth uit (zoals de LFO) of kreeg ik opeens keiharde piepgeluiden te horen, òf USB connectiviteit wilde helemaal niet lukken tot een reboot.

Uiteindelijk heb ik m'n klachten neergelegd bij MSK, en is het geheel prima opgelost door medewerker Sander. De Proddy is kosteloos opgehaald door UPS en wordt kredietgefactureerd. En dat zonder veel gezeur. Kortom, chapeau! :okdan:

Mijn eerste ervaring was niet zo goed, had een patchbay, Midi interface en een paar strekkende kilometer aan audiokabels en midikabels besteld en hoorde op een automatische bestelbevestiging na maar niets. Mailen: geen antwoord. Bellen: minutenlang wachten, niet doorgeschakeld worden etc. Uiteindelijk kreeg ik een Nederlandstalige jongen aan de lijn die wist te melden dat de patchbay niet op voorraad was, ook geen vergelijkbaar model dus die wilde ik cancellen. Dat zou allemaal geregeld worden, zou een bevestiging krijgen, maar weer niets. Uiteindelijk na paar dagen weer gebeld, kreeg ik een jongedame aan de lijn die meldde dat het pakket inmiddels bezorgd was...? Bij de buren :) Maar goed, uiteindelijk allemaal goed gekomen maar slecht gecommuniceerd vanuit MSK.

Later een Emu 1212m bij hun besteld en die was gewoon met 2 dagen in huis, supersnel en perfect.

Al met al goede toko, zolang het goed gaat zeg maar.

Verder betaal ik altijd alles met credit card (vooral internationaal), dit is heel snel en goedkoop en geeft ook wat extra zekerheid aangezien je verzekerd bent voor online aankopen e.d.

Re: Positieve ervaring met Music Store Koeln

Origineel geplaatst door Hanz
Aangezien ik van hen regelmatig zo'n mooie catalogus mag ontvangen (heerlijk voor op 't toilet! :D)

inderdaad zeg, 2007 #2 net deze week gekregen, keek er van op :)

heb al bij msk en thomann besteld, nooit problemen gehad, same for feedback (behalve dat deze nooit geen ish in voorraad hebben)

belgen die klagen dat belgie reteduur is qua muziekapparatuur moeten es naar de keymusic gaan in brussel ofzo, ik heb daar veel dingen besteld en meestal zelfs goedkopere prijs gehad dan MSK... service is ook top (bij mij toch) dus blijf ik daar nu kopen

Die catalogus van Music Store is inderdaad prettig.

Vind meer aftrek dan de gemiddelde Pleebode.

=( Da's NÈT iets teveel informatie..

Origineel geplaatst door Zoidsity
=( Da's NÈT iets teveel informatie..

lol inderdaad.
Maar toch fijn, die dikke gids op het toilet, en 1 naast mn bed... pfff wat een schitterende folder.

Origineel geplaatst door scan
.. 1 naast mn bed... pfff wat een schitterende folder.

Hmmmmm.. Heb 'm ook maar es besteld.

:D

het probleem met die folders is dat de prijzen naast al dat mooie speelgoed niet matchen met mijn banksaldo.

Back