Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Kan iemand hier misschien een plaatje neerzetten van die ene vrouw met die grote studio die regelmatig op het forum is genoemd.![]()
![]()
![]()
en ik blijf me afvragen of dat een vrouw is...Origineel geplaatst door Bartology
....en ik blijf me afvragen of dat een vrouw is...

Origineel geplaatst door trigg
Behalve een hele hoop gear, bestaat mijn droomstudio ook uit:
- een techneut die het allemaal op elkaar aansluit, alle nieuwste snufjes in de gaten houdt en zorgt dat alles vlekkeloos draait
- een samplefreak die zich alleen maar bezighoudt met het zoeken naar obscure samples (oud vinyl enzo) en die allemaal mooi opneemt, losknipt en voor mij in handige mapjes op m'n harde schijf zet
- een sound-designer die de hele dag bizar vette geluiden programmeert op diverse high-end synthesizers
- een aziatische schone die me zo nu en dan eten, drinken en evt. extra geneugden komt brengen
![]()
![]()
![]()
Origineel geplaatst door metatron
En dan zeker ook nog eentje die de muziek voor je maakt terwijl je lekker in je zwembad aan het dobere bent.

Origineel geplaatst door metatron
En dan zeker ook nog eentje die de muziek voor je maakt terwijl je lekker in je zwembad aan het dobere bent.

Origineel geplaatst door apollo
Ooit heeft iemand dezelfde topic proberen starten, helaas ...........; het succes was heel gering

Origineel geplaatst door demian
Mijn droomstudio bestaat uit een PC waarin je oneindig ram en cpu's kan bijplaatsen, een super(b en/of w)reede monitor en een externe HD unit zodat ie de kamer uitkan.