Een Mp3'tje opfrissen voor een remix?

louai

Nieuwkomer
Hoi, mensen.

Wat is het beste manier om het geluid van mp3 nummers te verbeteren....ik heb hier paar mp3'tjes en ik wil ze gaan remixen, maar ik vind de kwaliteit van de bestanden niet zo fris, het zijn wel 192 kbs maar ze klinken niet zo lekker.

Iemand een tip voor mij?:confused:

Je moet ze even door een Aphex 204 ( aural exciter) halen, dat maakt het zeker weten weer een stukje frisser.

... ik vind 'n Aphex Exciter inderdaad een prima oplossing (gewoon een goedkoop 2e hanzje voldoet!)

Heb er laatst één op de kop getikt voor 'n paar tientjes, hangt nu blij te wezen tussen master out en m'n monitors in.
Lekker fris in het hoog, en de hoeveelheid verfrissing valt altijd nog bij te regelen naar smaak. :biertje:

(ben wel eens met trash dat het typische mp3 'geknars' in het hoog inderdaad niet valt te verhelpen!)

Stop je mp3 in wavelab! Succes verzekerd.

'of gebruik audio cleaning lab

cheers

Zom

Glashelder

Glashelder

Aphex 204? jammer dat je geen hardware kunt dowloaden:D, maar bedankt voor je tip:okdan:
kga evve Wavelab proberen.

of ga op zoek naar een rip die wel lekker klinkt

Re: Glashelder

Re: Glashelder

Origineel geplaatst door louai
Aphex 204? jammer dat je geen hardware kunt dowloaden:D, maar bedankt voor je tip:okdan:
kga evve Wavelab proberen.

Ik heb zelf een 104 type B. Die heb je ook als type C2, met Big Bottom (bass enhancer).
Het verschil tussen een 104C2 en een 204 is me nooit echt duidelijk geworden.

Software

Software

Maar, kunnen we Hardware met Software vergelijken, of zijn hardware's altijd het best?

Re: Software

Re: Software

Origineel geplaatst door louai
Maar, kunnen we Hardware met Software vergelijken, of zijn hardware's altijd het best?

Hehe... let the holy wars begin!

*Hanz doet een stapje achteruit...

Back