Danny
DAW-less puzzelaar °1967
Hoi medeforummers 
Ik heb me weeral een tijdje geleden ingezet om nog eens een lekker deuntje neer te zetten. Het resultaat is een vlotte track, misschien een beetje 80-ies, maar ook een beetje JMJ-achtig in de laatste minuut. Enfin, zelf ben ik erg tevreden met het resultaat, maar de vraag is of jullie dat ook zijn
?
Laat maar es wat reakties komen
( hoe meer hoe liever
)
Titel: REVIVAL
www.hermax.herejezus.nl/Guy-Lian - Revival.mp3
(met dank aan hermax voor het tijdelijk ter beschikking stellen van z'n webspace

Ik heb me weeral een tijdje geleden ingezet om nog eens een lekker deuntje neer te zetten. Het resultaat is een vlotte track, misschien een beetje 80-ies, maar ook een beetje JMJ-achtig in de laatste minuut. Enfin, zelf ben ik erg tevreden met het resultaat, maar de vraag is of jullie dat ook zijn
?Laat maar es wat reakties komen
( hoe meer hoe liever
)Titel: REVIVAL
www.hermax.herejezus.nl/Guy-Lian - Revival.mp3
(met dank aan hermax voor het tijdelijk ter beschikking stellen van z'n webspace

Laatst gewijzigd:
). Hij loopt ook lekker door en goede variatie door de afwisseling in leads en het middenstuk. Een paar cons: hij klinkt een beetje mat en ik vind de snare nogal 'plat' klinken. Vooral tussen 0:40 en 1:00 geldt dat, en je drumriff met de snare op 2, 3 en 4 vind ik ook niet zo geslaagd. En ik houd niet zo van de kleine pitch-bends aan het einde van je melodie, maar da's vast wel bekend onderhand.