Dag mensen, ik ben nieuw hier. Mijn naam is Jeffrey, 20 jaar jong en woonachtig in Houten. Muziek heeft mijn hele leven een grote rol gespeeld, ik speel namelijk al sinds mijn 7e keyboard en de laatste jaren volg ik pianolessen. Ik heb na mijn Havo tot 2x toe geprobeert toelating te doen voor Compositie aan de HKU in Hilversum, wat niet gelukt is. Ik doe nu een opleiding Engineering, Design & Innovation (Werktuigbouwkunde in de volksmond), echter heb ik het niet echt naar mijn zin. Ik wil weer dolgraag proberen om een muzikale opleiding te doen omdat ik in alle opzichten gegroeid ben. Voor de toelating moet ik 3 composities maken die ik waarschijnlijk wel hier ergens ten gehore ga brengen (alle kritiek is welkom). Het is niet een standaard conservatorium, het richt zich veel meer op de techniek achter de muziek, het geluid en het werken met computerprogramma's en samples, daarom spreekt die school mij aan.
Nu kom ik bij mijn vraag. Ik gebruik Logic om dit te bewerkstelligen. Hij loopt de laatste tijd alleen vast bij het opstarten, en wel bij het initializeren van de "external sample editor communication". Nu heb ik natuurlijk al gegoogled en heb ik gevonden dat ik in win.ini de SampleEditor onder Logic moet verwijderen. Helaas levert dit geen resultaat dus ik hoop dat iemand anders me kan helpen. Mijn dank zal groot zijn aangezien ik dit nodig heb om de 3 composities te maken.
Nu kom ik bij mijn vraag. Ik gebruik Logic om dit te bewerkstelligen. Hij loopt de laatste tijd alleen vast bij het opstarten, en wel bij het initializeren van de "external sample editor communication". Nu heb ik natuurlijk al gegoogled en heb ik gevonden dat ik in win.ini de SampleEditor onder Logic moet verwijderen. Helaas levert dit geen resultaat dus ik hoop dat iemand anders me kan helpen. Mijn dank zal groot zijn aangezien ik dit nodig heb om de 3 composities te maken.

Welkom!!!