acid

anoniempje

hobby knooier
hallo hoorde laatst wat acid van een maat en wilde het zelf ook es probere

zure troep

drums zijn alle 707 behalve kick en crash elke drums ze eige filters en lfo om et wat levendiger te make verder alleen een minimaal reeverbje erover

wil de basslijn en de kick nog door zelfde compressor gooie en rest van de drums ook dat het lekker in mekaar gedrukt wordt groete

het gaat zeker de goede richting op. het is het echt nog niet helemaal, dat komt vooral door de geluiden, maar het gaat wel goedkomen dacht ik zo.

nou dan vindt ik het al goed genoeg :)

maak de laatste tijd eigenlijk alleen maar dinge die ik nooit zou maken leer ik veel van en is nog leuker ook want heb dan geen druk om iets goed te krijgen want ik zou toch niet weten hoe het precies moet klinken :)

groete

dat is prima, doe ik zelf ook wel eens.
in jouw trackje lijken de geluiden nergens naar (vind ik zelf) maar er zitten echt acid - elementen in.
denk dan vooral aan de drums en dat baslijntje tussendoor.
ik denk dat als jij de beschikking over een tr808 / 707 / sh-101/ tb-303 zou hebben of in ieder geval goede alternatieven voor deze spullen (het hoeft niet duur, zelfs met een aantal samples kan je heel ver komen) dat het wel wat wordt...

hallo heb ff nieuwe gemaakt andere drumkit en 2 basslines

vooraf 1 patterntje gemaakt

en percussie op eigen mutes gegooid en de basslines op mutes en draaiknoppen en opneme dus alles is live wel beetje lastig om alle knoppe in de gate te houwe daardoor is het zo nu en dan een rommeltje maar dit is ook de eerste keer dat ik zo een arrangement maak maar wel lache kan ure spele zo

nieuwe gerenamde link zure

Laatst gewijzigd:
:confused: die laatste link is wel wat eigenaardig :) Misschien kun je die ff fixen.

raar hij doet het bij mij op bijde manieren op gewoon klikken en met doel opslaan als

misschien iets fout ?

ik zal hem ff renamen misschien dat jouw pc die hoofedletters en streepje niet leest

probleem gevonden :) je hebt de slash achter .nl verkeerd om staan. als ik die de goede kant uit laat wijzen, werkt het wel. Zal eens luisteren.

Tof nummer! Heb em niet helemaal geluisterd. Maar wat een brak geluid. Ik ben geen audiofiel, houdt van brak, maar bij dit nummer lijkt er wel een deken over de speakers te liggen. Wat heb je gedaan? Een brakke filter eroverheen ofzo. De hihats zijn wel erg klein. Die zouden nog wat verfrissing in deze wolle brei kunnen verschaffen.

Jeetje, als je na die nummer een clean muziekje luisterd is dat echt een verademing.

ik vrees dat ik Sander moet bijstaan in wat hij zegt, er lijkt idd een soort filter over alles heen te zitten.

ook blij om erna iets van 'normale' frequenties te beluisteren.

track zou stukken beter zijn indien de geluiden wat afzonderlijker uitkwamen

ik had de kick en de toms door een vintage warmer gegooid en daa ging het lekker roffele althans vondt ik dan :)

vondt het zelf eigenlijk nog wel meevalleen maar na een nachje geslapen te hebben is het misschien wel wat dof ja ;)

Back