windows logo?

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Ik heb mijn m-audio audiphile firewire interface geistalleerd ( 24/96)...
en nu zeikt hij wanneer ik op het icoontje in mijn windowscherm druk ( om het virtueel mixertje etc.. te openen)
over dat het niet compidable is met het windowslogo.... ( ik heb hem op een andere comp geinstalleerd en werkt wel gewoon...) :confused:

Het is trouwens een laptop waar het om gaat en om mijn gewoon desktop draait het verder goed...

Wat zou ik kunnen doen om dit alles goed te krijgen?

Kan ik de geluidsinterface voor 2 computers gebruiken? ( gezien 2 x firewire)?

Geeft dit geen latency vertraging, eventuele discommunicatie naar jullie ervaring?

Alvast Thanx :halleluja :okdan:

Heeft de kaart het eerder wel gewoon gedaan op je laptob?

Ik herriner me uit mijn m-audio tijd dat bij installatie twee foutmeldingen gegeven werden maar je deze gewoon moest negeren en doorgaan met installatie. Vervolgens pc opnieuw opstarten en hij draaide als een bezetene.

Heb je de laatste drivers? etc.

s6

dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn.
je kan als fabrikant namelijk je driver door microsoft laten certificeren, dus dan wordt door microsoft getest of de driver wel stabiel is en goed loopt op een windows systeem.

Aangezien dit heel erg duur is en niet perse nodig, doen veel fabrikanten dat niet.
natuurlijk testen ze dit zelf ook dus je kan er van uitgaan dat als in de manual staat dat hij compatible is met het OS dat je draait, dat het gewoon werkt.

:)

gewoon doorgaan, die onzin heb ik ook gehad met mijn Delta 410....

[edit] Je wilt toch niet 2 pc's op 1 kaart laten draain???[/edit]

2 pc's op 1 kaart via firewire.

Als je je pc's of interface wilt opblazen ga dan maar je gang, persoonlijk zou ik het niet aanraden :))

:duivels:

hij heeft het gedaan op mijn laptop ! Ik kon alleen het M-audio ( M icoontje) niet openen, dan kreeg ik een foutmelding
en kon ik het virtuele mixertje niet openen....

En Ik snap het niet... kan ik niet 2 computers laten draaien met deze audio interface ?
Ik kan me iets voorstellen dat je software-matige discommunicatie krijgt ! of latecy ....

Maar ik had geen rekening gehouden met eventueel opblazen ! Is dat echt zo ?

Waar zijn dan die 2 firewire- ingangen voor?

Ik zal deze vraag ook stellen aan M-audio zelf !

Die tweede firewire poort is om een ander apparaat aan te kunnen sluiten, maar geen computer. Bijvoorbeeld een andere Firewire Audiophile. Firewire kun je 'daisy-chainen', zoals bij SCSI zeg maar (maar dan zonder ID's te moeten instellen of met terminators te werken).

Twee pc's aansluiten op de Audiophile? Ik denk niet dat dat kan.

Origineel geplaatst door jaccis
En Ik snap het niet... kan ik niet 2 computers laten draaien met deze audio interface ?

My holy goodness ! Misschien kan je dit soort vragen stellen VOOR je de boel in de fik probeert te steken, niet ?

Ik heb de m-audio aan de praat op mijn laptop.... ook kan ik het paneel openen op mijn laptoppie...

Ik ga deze gewoon voor de laptop gebruiken en een andre ( m-audio) kaart die ik nog had liggen voor mijn desktop...
Bedankt voor je medewerking !!:halleluja

Back