Oberheim 4-voice

Hooihuis

Acta est fabula
Te koop op Marktplaats, in werkende staat maar wel onder het stof waarschijnlijk.........echt vaak kom je ze niet tegen!

Pffffff....ik durf het niet te zeggen. Ik denk dat Mono-Poly het wel weet.

Ja, het ziet erg mooi uit en schijnt ook mooi te klinken. Zelf heb ik (helaas) helemaal geen ervaring met Oberheim. Wilde vroeger altijd een OB-MX hebben maar achteraf schijnen die helemaal niet zo best te zijn - vind het ook niet erg dat die droom nooit is uitgekomen.

Wel een tijdje terug bijna een OB-X gekocht.....toch maar niet gezwicht :)

...en ja hoor, Dennis is weer eens sneller dan zijn schaduw....

Origineel geplaatst door etaoin
Volgens mij heeft de Marktplaats admin inmiddels ook bedacht dat hij duurder is dan 200 euro.

Ja, of hij is gewoon al verkocht. Het is te hopen voor de verkoper dat hij niet heeft ingestemd met E 250,-, anders loopt er nu ergens in Nederland een lucky bastard rond. Nou ja, als het ding maar weer gebruikt gaat worden; op zolder staan is ook zo roemloos.

Zoiets moet je dus tegenkomen op een Vrij- of rommelmarkt :{ :{ :{

Dat is gewoon een fake advertentie denk.

Aan de ene kant schrijft de verkoper dat het een oud ding is voor de liefhebber en dat hij onder het stof zit en dat hij van opa is geweest. Daarnaast vraagt hij een prijs die nergens over gaat.
Allemaal info waar uit blijkt dat de verkoper er dus niets van weet.

Maar:
Hij noemt het wel een "four voice". Hoe weet hij dat dan? Dat staat er niet op ofzo. Dat moet hij dus van internet hebben ofzo....dan zoek je to=ch ook ff op wat de prijs is?

Lijkt mij hoor....maar ik kan het mishebben natuurlijk....misschien loopt er een lucky bastard rond in nederland :)

nu staat er op dezelfde plek iemand die er een vraagt...jajaja zijn grapjassen op het net en ik heb een vermoeden waar het vandaan komt...maar dat laat ik in het midden

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
...jajaja zijn grapjassen op het net

Met andere woorden: mensen die niets beters te doen hebben. Ik bedoel, een fake advertentie is absoluut niet ernstig of kwetsend ofzo maar wat er lollig aan is begrijp ik ook niet helemaal.

Ik heb het idee dat diegene die nu de "gezocht" advertentie heeft gezet gewoon contact probeert te krijgen met de verkoper. Nu de ad. weg is kan dat niet op een andere manier.

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
nu staat er op dezelfde plek iemand die er een vraagt...jajaja zijn grapjassen op het net en ik heb een vermoeden waar het vandaan komt...maar dat laat ik in het midden

Dit volg ik ook niet helemaal. Wat heeft dat nu voor zin :confused:

Back