Nieuwe website: www.roonan.com

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Roonan

Lang lid
Omdat er geen web gerelateerde thread meer is post ik hem maar even hier omdat het tenslotte wel met muziek te maken heeft:

Nieuw, nieuw, nieuw: www.roonan.com

Nieuw domein (eindelijk), volledig nieuwe site, gemaakt in swish.
Hij is 95% klaar en wilde hem alvast laten zien om op die manier wat feedback te krijgen.
Wellicht heeft iemand nog (opbouwende) kritiek over het design of de interface etc...
Eventueele info over hoe hij gemaakt is en/of lenen van onderdelen is ook bespreekbaar.

Ronald.

He Ronald,

Hele nette, overzichtelijke site! Mooi gemaakt!
Ziet er professioneel uit.

Zou zo gauw niet weten wat ik als negatief commentaar/tips zou moeten zeggen.

:okdan:

Stel je klikt op het knopje "gear" en je scrollt naar beneden. Als je dan vervolgens op het knopje "discography" klikt, dan wordt die scrollactie van hiervoor niet gereset, oftewel, je moet zelf handmatig omhoog scrollen om het begin van het lijstje te zien. Is dit zo bedoeld of is dit een Firefox probleem?

Gr. Erik

Nog een tip; als je op 'news' klikt, dan krijg je (uiteraard) het nieuws te zien. Als je dan met de cursor op een van de navigatieknoppen boven weet je niet waar je naartoe gaat... Dat is wel een beetje vervelend.

Verder erg mooi hoor! En een erg mooie loft.

Origineel geplaatst door Steven V
Nog een tip; als je op 'news' klikt, dan krijg je (uiteraard) het nieuws te zien. Als je dan met de cursor op een van de navigatieknoppen boven weet je niet waar je naartoe gaat... Dat is wel een beetje vervelend.

Tja, das waar, alle knoppen gaan terug naar het hoofdmenu zodra je in een onderwerp zit. dat heb ik bewust zo gedaan omdat het hoofdmenu de functies aangeeft dmv de animaties. Als ik een hele functionele site had willen bouwen, had ik niet zoveel moeite gedaan. Ach, je komt er verder wel uit toch? desalnietemin bedankt voor je kritiek.

Ronald.

Origineel geplaatst door Roonan
Tja, das waar, alle knoppen gaan terug naar het hoofdmenu zodra je in een onderwerp zit. dat heb ik bewust zo gedaan omdat het hoofdmenu de functies aangeeft dmv de animaties. Als ik een hele functionele site had willen bouwen, had ik niet zoveel moeite gedaan. Ach, je komt er verder wel uit toch? desalnietemin bedankt voor je kritiek.

Nou ik zou dit op m'n eigen site niet kunnen verdragen... Maar zo ben ik nu eenmaal :P

Origineel geplaatst door Steven V
Nou ik zou dit op m'n eigen site niet kunnen verdragen... Maar zo ben ik nu eenmaal :P

Nou, speciaal voor jou zal ik er nog eens naar kijken ;)
Ik heb hem dus inmiddels aangepast, het verdient nog niet de schoonheidsprijs, maar er is in ieder geval geen verwarring meer zo. Ik zou natuurlijk gewoon de functies bij de knoppen kunnen zetten, maar dat maakt eigenlijk het hele bewegende (en best veel tijd in gestoken) animatie menu overbodig....... *D

Ronald.

Laatst gewijzigd:
Ik zou de tekst die nu verschijnt als je over het icoontje gaat er permanent bij plaatsen, en ook in dezelfde font als bvb "contact" ernaast als je in de contact sectie bent.

Verder is het beter, keep up the good work :)

Alleen maar lof. Ieder zijn smaak toch? Ik kan wel gaan zeuren om wat IK mooi vind, maar dat slaat nergens op. Supergave site! :D

Nou, inmiddels weer wat verder. Ik vond de site een beetje te licht voor alle stijlen die ik vertegenwoordig. Ik vond het een beetje te loungerig. Oplossing: ik heb een duistere tegenhanger gemaakt om de diepe/duistere kant van Roonan te vertegenwoordigen. De inhoud en layout zijn verder hetzelfde om te voorkomen dat ik steeds twee sites moet updaten:

www.roonan.com

Ronald

Wel eh, die donkere kant is véél beter!!

Mag ik dan misschien de lichte versie hebben?

:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back