[Nord] Nord lead 2 voor 800?

De xt is zekers vet.

Maar persoonlijk overdondert hij mij niet. Super real time control, vette arpeggio, vette effecten, ideaal voor live en in de studio. Maar daarnaast staat mijn oude microwave1 met programmer en ik hou meer van zijn sound (analoge filter). Je kan glazige mooie klanken hebben, maar persoonlijk krijg ik het glas er bijna niet af.

Kortom: testen is de enig goeie manier!

FF tussendoor in deze thread: wat is een redelijke tweedehands prijs voor 'n nord rack 3? En vinden jullie die de moeite waard? (the Q blijkbaar wel!). Ik heb in de winkel zowel met 2 als de 3 gespeeld, en met de 2 had ik direct 'n soort 'connection'; alles wat ik wilde doen kon ik direct doen en het klonk gelijk goed. De 3 vond ik iets ingewikkelder en minder 'direct', minder 'echt' ook door die knoppen...

Ik had ook het idee dat de klank van de 2 rauwer was dan de 3, maar misschien kwam dat door het grote aantal presets die de nieuwe FM mogelijkheden benutten; heel helder en FM-achtig, maar niet echt mijn sound.

Maar wat is 'n goede prijs?

jojo

Ik heb een paar sites bezocht en de 2ehands prijs staat dus niet op de kaart (geen bingo). Maar de nordlead 2 en rack 2 wel. En die verschillen niet zo heel veel van prijs. Dus ik denk Nord rack 3...ook rond de 1650? Tis maar een gokje hoor. Nieuwprijs is rond de 2300, dus wel een redelijk gokje.

Verder gaat het met de XT goed! Heb al Gigi nagemaakt (vieze man btw). Maar wel gesaved op de akai en niet op de XT...ja weet ik veel dat dat ook moet.:stupid

stom stom

:doei:

En Disco wat is het geworden?

Back