[trak] muziekie

Lekkere track hoor. :) Zit goed elkaar, loopt goed door, echt lekker ja.

Puntjes: ik vind de saw die eronder zit wat zacht (vooral in de eerste helft) en die conga's/bonga's/whatever wat hard en daardoor overheersend. That's it. 8)

Best vet zeg. Vooral het breakje rond 3:46 werkt erg goed. Wel ff een bak reerb opentrekken op de snare! En harder die snare! Dan kan het echt een danskraker worden!

Origineel geplaatst door Nolet
Best vet zeg. Vooral het breakje rond 3:46 werkt erg goed. Wel ff een bak reerb opentrekken op de snare! En harder die snare! Dan kan het echt een danskraker worden!

Ja, hij mag van mij ook wat minder "ingetogen". Misschien een paar bpm-tjes sneller...

Ja die snare staat iets te stil, viel mij ook meteen op. Voor de rest heel goed gedaan, mooie opbouw vind ik ...

Hey bedankt!
Het valt dus redelijk in de goeie aarde..

Snare zal ik wat harder zetten inderdaad.
Ik denk dat ik zowieso de mix nog moet fijntunen?

gr.
R

sjeez Arv, sinds wanneer maak jij dan leuke muziek ;) Echt een leuke track :okdan: Ik vind echter ook die conga's te hard en de snare niet genoeg knallen. Daar zou je nog wat aan kunnen doen imho. Op een gegeven moment (net over de helft) hoor je alleen de bas en die padsound, althans dat was de bedoeling denk ik :). Ik hoor daar nog wat bekkentjes van de drums doorlekken. Verder: lekker trackie.:W

Ja, erg leuk, zit potentie in.

Je mag inderdaad wat extremer te werk gaan, het klinkt nog net even te netjes heb ik het idee.

vetter dan die andere :)
idd trommeltje shiften en daar lekkere klicks of zo voor id plaats.. en idd de snare bruter.
stoerder maken die hap!

Back