Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Zo'n kapsel wil ik ook! Vet!

Nope, alle CEMs zaten er al in. Door die CEMs kan de Böhm af en toe een beetje op een 101 lijken, natuurlijk als je maar 1 VCO gebruikt..Origineel geplaatst door synthiaks
Ziet er gaaf uit Johnnyheb je die cems er zelf ingezet en bevallen ze een beetje??

p.s. Die extra VCAs, ADSR, PSU en VCO heb ik van bluebay gekocht..Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ola...
Gisteren heb ik een VCO uit mijn modular gedraaid en er zitten CEM3340 VCOs in.
![]()
Met een beetje geluk heb ik er volgende maand een bohm VCO en ADSR bij, als hij ze tenminste niet te duur verkoopt.

Tja... NU weet ik dat Dr. Bernd Enders daar werkt vanaf 1981 en dat ie dus met die soundlabs les gegeven heeft. Wist ik veel! Ik heb nu ook een audio fragment dat hij de Synthi 200 (waarschijnlijk 200 vanwege die vocoder die erin zit) uit legt.. Zo van: "En dan een pinnetje erbij en je hebt twee VCOs.. Dan een pinnetje en je kunt met de joysticks de pitch veranderen...... pompiedom.... " Zalig!Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik zat eventjes wat rond te kijken op internet....
Kom ik op de volgende site: http://www.musik.uni-osnabrueck.de/fachstruktur/geraete/
Weer zo'n fijne universiteit waar ze vijf (!) Bohms hebben. Er zijn er iets van 100 gemaakt of zo..
![]()
Ze hebben daar trouwens ook een Synthi 100 (al noemen ze die Synthi 200 ??? ) met digitale sequencer...![]()