[Electrotracks] Rotortechnik\Free your mind

synthiaks

Gepokt en gemazeld
2 tracks in 2 dagen. Beschouw ze als snippets, ze zijn nog niet afgewerkt maar het idee is duidelijk.

Het zijn de nummers Free your mind en Rotortechnik.

Hier vind je alles: http://www.soundclick.com/bands/7/phaselinemusic.htm

Free your mind is lekker happy spacen op de dansvloer en rotortechnik is het duistere en wat hardere werk.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Prettig weekend :dj: :mega:

Laatst gewijzigd:
klinkt wel lekker:)

het zijn er niet weinig zeg , mooie sound en lekkere beatbox erbij:peukie:

:yamaha:

Mooie sound, lekkere feel.

De mix zijn een beetje droog, da's van en zeker smaak. Af en toe zou er wel een short delay op afzonderlijke geluiden de mix iets meer open trekken denk ik wel. En wat subtiele panning her en der ook wel.

Zeker afmaken dit!

Free your mind: super geluidprogrammatie. :okdan: Ik vind wel dat de bass en drum erg overheersen en de synths staan wat te stil ... En wat melodische variatie in bv. een breakje zou ook niet misstaan.

Rotortechnik: opnieuw erg passende synthlijnen. Misschien een diep vocoderlijntje erop?

Hee echt PRIMA WERK synthiaks!!!!!!! Je hebt je sounds goed voor elkaar en ook je ambient stukken heb ik uitgeluisterd. Even nog een equipment lijstje?
PB mij maar als je weer wat nieuws plaatst!

fijn hoor
de beats zijn super :okdan:

toch even in de zeikmodus: te veel reverb op de pingels en allemaal iets de soft voor mijn smaak.
het is meer loungemuziek dan in electro
misschien is dat wel de bedoeling maar ik ben zelf wel klaar met behangmuziek voor in de lift
mag wel wat ruiger... iets meer ghetto style

maar verder... puik werk

dikke pluim!

Back