Welke tracks beinvloeden je gemoedstoestand.

Ik word gek van Eminem, 50 Cents en al die andere klote moderne muzikanten die denken dat een cheap drumcomputertje, een klote TB-303 emulatie en hun gejengel goed is. En het ergste is, ze scoren Top 10 nummers! Perfecte muziek om mij in een slecht humeur te krijgen.

Anderzijds omgekeerd voor de Beatles en U2. Lekker rocken, meezingen en soms uit je dak gaan. Ik word er altijd vrolijk van.

takagi masakatsu - girls
daar moet ik bijna van huilen
en het nummer Maggies Trip van hem is ook echt prachtig.

Eminem :r :r :r :r :r :r
ik kan die gast en z'n muziek niet uitstaan... het is een product, meer niet

Origineel geplaatst door Bahamut
Van Acda & De Munnik krijg ik ook altijd de &$!*@#!!
altijd dat vreselijk irritante, zeurderige gezang met 2e stem, en dan zogenaamd interessante teksten... ik kots ervan

ja:) volledig mee eens:r

nog maar wat positiefs dan
Ulrich Schnauss - Blumenthal
mierzoet maar toch goed
heel bijzonder en zooo mooi, doet zeker wat met me, word er happy van :D

Killing Joke - Love like Blood

Massive Attack - Protection

Wham - Careless Whisper

behooooorlijke blij-wordt-muziek: Groove is in the Heart - Deee Lite

Origineel geplaatst door D-Ranged
ja:) volledig mee eens:r

Ja, ik ook. Die eeuwige 2e stem, daar irriteer ik me aan. Die teksten luister ik niet eens naar, want zo zijn er nog wel een aantal. Veldhuis & Kemper met hun leuk bedoelde tekstjes. Krijg ik ook grensloze kotsaanvallen van :r Als je daar Frans Bauer tegen afzet, dan komt die nog goed weg :D

Origineel geplaatst door trash
Die staat ook in me top 100 kots aller tijden

Killing Yoke en Massive zijn natuurlijk ++ he? Ik heb ze in no-particular order gezet..

toe toe toeter op mijn waterscooter.... en al dat soort sjit

Zijn er nog een paar terroristen die deze gasten kunnen onthoofden of zal ik het zelf maar weer doen????:yamaha:

Nostalgie: O.M.D. - Maid of Orleans, Ultravox - Vienna, Doris D. & the Pins - Shine Up :)

Agressie: Opera's met schreeuwende hoge vibrerende sopranen & waardeloze trance/rnb-covers (zoals van jefferson airplane - somebody to love), de zanger van Kane

Energie/Adrenaline: Nirvana - Smells like Teen Spirit, Public Enemy - Welcome to the Terrordome, Prodigy - Smack my Bitch Up

Vrolijkheid: Racoon - Till Monkeys Fly, Supergrass, Madness

chagrijnig/kwaad: gelooptejarentachtigvocalsinenfilterdiscodancejasje - platen, DJ Tiesto,l
DJ Tiesto, G-Spot, Johann Gielen, DJ Jean
moe: nep-rock zoals Maroon 5, Direct enz., new metal
misselijk: urban en R&B gejengel al dan niet met arabisch/orientaalse- of mexicaanse
gitaarriedeltjes en heel veel YEAH
vrolijk: Sisters of Mercy, The Cure, Moloko, The Prodigy, oudere platen van Depeche Mode, Salsa
energie/waus: goed technofeest, favorieten: Surgeon, Ben Sims, Sven Väth, Richie Hawtin,
Gayle San, Steve Rachmad, Cari Lekebush, Oscar Mulero
vaag: Massive Attack, Neulander, Dj Hell, experimentele dingen

Omfg niet te harden, weg of uit:
- Communards, don't leave me this way
- Kerst hits, op "driving home for christmas" na (nee, weet ook niet waarom)
- J'lo en die sax
- Anouk, Lost

Veel nummers zijn ook als een irritante mug die je uit je slaap houdt, maar die niet irritant genoeg is om wat aan te doen zeg maar. Ik krijg het bepaald niet warm van hiphop or rap, maar 'k ga het niet meteen uitzetten.

Blijheid:
- Dune, Party animals, Charley L & Mental T, 90's hardcore enzo.
- Bepaalde 80's hits, oa Land Down Under.

Gewoon mooi, of ultiem mooi
- Ayreon, Nightwish
- Chopin, Liszt

En dan is er nog wat selectief tranen materiaal, al dan niet zomaar of door meegemaakte ellende, en die titels houd ik lekker voor me :P

Ik vind de cd Koyaanisqatsi van Philip Glass echt super. Ik wordt erg treurig (op een positieve manier dan) van die herhalende hypnotiserende stukjes. Het is mn favoriete cd maar ik luisteren hem bijna nooit omdat ik dan dus meteen in een depressie terecht kom.

Back