[Gleeman] Pentaphonic / Rollerator studio

Origineel geplaatst door senso
Misschien is een van $700 wel leeg of zo.

Ik ehb t vermoeden van wel ;) maar doit is wel de bak die op mijn verlang lijssie staat

De normale versies zijn het meest betaalbaar maar de clear version is het duurste.
Als je er 1 wil hebben moet je een mailtje sturen naar polyfusion@aol.com dan gaan zij er 1 voor je zoeken.
Deze boys kunnen heel veel spul krijgen:)

Er zijn er in het verleden volgens mij al een paar verkocht op de VEMIA veiling, waaronder ook een clear versie. Weet niet meer voor hoeveel.

[offtopic]
Al weer een synth die door de komst van de DX7 het niet overleeft heeft. Het lijkt wel of dat die DX7 de hele analoge synthwereld om zeep heeft geholpen.
[/offtopic]

penta-clear-8.jpg

Mmmm, heeft een Buck Rogers uitstraling (de synth, niet die vent).

Origineel geplaatst door senso
Waspen hadden echte toetsen. Gnatzen niet.

Zover ik weet hadden maar een beperkt aantal Wasps echte toetsen.
wasp.jpg

Other products from the Electronic Dream Plant were:

Deluxe Wasp: an upgraded Wasp with a sturdier body and real keyboard.

Spider Digital Sequencer: a 252 note step or 84 note real time sequencer

The Caterpillar: a 3 octave master keyboard for controlling Wasp synthesisers, 8 Wasps could be connected and played polyphonically.

The Gnat: An even smaller, cheaper single VCO version of the Wasp.

Maarruh mooie sjieke studio! :{

Laatst gewijzigd:
Deze vogel heeft trouwens geld te veel. Moet je zien wat er allemaal in de studio staat.
[/B]

Gleeman Penta, Prophet 5, Oberheim 4-voice, Yamaha DX-1 !!! Ik wor nie goed! :[>

En op zondag staat die man met dat witte boordje mij weer wijs te maken dat de Here rechtvaardig is!

Re: Moeilijk, moeilijk!

Re: Moeilijk, moeilijk!

Origineel geplaatst door Lacrosse
Heb net een Moog Voyager in de states besteld en toch is dit aanbod aantrekkelijk. Ik kan nu al sowieso niet meer op vakantie maar zo'n M3X is misschien nog wel een bankroet waard! Moeilijk, moeilijk!! Mijn liefde voor monofone synths begint toch steeds groter te worden. Zelfs de Waldorf Pulse kan me ontroeren!! Helaas is dik polyfoon helemaal onbetaalbaar. Dan maar monofoon samplen en stacken ......maar eh ....... oei, toch wel heel interessant die M3X!!
Kwam trouwens tijdens wat speurwerk weer een leuk studio'tje tegen.

Het schijnt dat zo'n "Wasp" een erg freaky apparaat is, ik heb het nog nooit gehoord in het echt maar hij zou zeer vage scheurende geluiden kunnen maken wat je bijna nergens mee kunt vergelijken.
Heeft iemand hier verder ervaring mee?

Back