adaptor 303

Het probleem is dat ik voor het moment nog geen effectenbakje heb maar dat is dus de enige manier als je live wilt doen???En hoe kan ik het oplossen dan met mn software???

Origineel geplaatst door elektrovolt
waarom zou een geluid perse stereo moeten zijn ?

Omdat ik misschien maar door één box muziek hoor???:D

Origineel geplaatst door elektrovolt
waarom zou een geluid perse stereo moeten zijn ?

hoeft ook niet , maar het is wel mooier vindt ik persoonlijk.

:)

Origineel geplaatst door spycell
Het probleem is dat ik voor het moment nog geen effectenbakje heb maar dat is dus de enige manier als je live wilt doen???En hoe kan ik het oplossen dan met mn software???

je hebt een effectje nodig denk ik, zou het anders niet weten live , wel opnemen dan kun je later in je mix effecten gebruiken, en gedeeltelijk met panning, die van mij gaat ook door een korg a/d heen voor de stereo

ze zijn hoeven niet zo duur te zijn dacht ik , kijk maar is in de verkoopthread zal best wel iets staan

Ik heb dus nog altyd het probleem dat ik met monosound zit van de 303 ik neem gewoonlijk op met cleaninglab als wav en die is als stereo opnemen ingesteld.Als ik alles dan beluister heb ik monosound wat kan ik hier aan doen om de 303 stereo te laten spelen???

:stupid :stupid :stupid

tip:

koop een mixer. en nee, geen DJ mixer maar eentje met een paar mono kanalen en pan knoppen. die heeft praktisch elke mixer em die dingen hoeven niet duur te zijn.

voor een paar tientjes heb je al zoiets als dit

Attachments

• ymvocmluz2vylxvimtawmjm1mdm1mduwzmzmzmzm.jpg
    ymvocmluz2vylxvimtawmjm1mdm1mduwzmzmzmzm.jpg
    17,6 KB · Bekeken: 95
Welja het leren en zoeken is eigenlijk best wel leuk anders zou het ook maar een saaie boel worden als je alles al meteen wist.Het is natuurlijk ook een kwestie van geld natuurlijk dat is het jammere aan deze hobby.Maar door dit forum weet ik dat er nog ergere freaks zijn dan mezelf ik zit hier wel tussen de echte syntiacs :D :D :D

PS:SMACKOS is dat een van de gasten van legowelt ofzo???

Back