Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat een BS. Het duurt zo lang omdat ze problemen hebben met de software.Origineel geplaatst door Stephen
Waarom duurt het trouwens zo lang voor de Virus Ti in de winkel ligt.
"Omdat ze nog steeds sounds zijn aan't programmeren."
Origineel geplaatst door Acidfever
Wat een onzin. Als je je een beetje verdiept in de Virus weet je dat meer dan 50% van de controls in de menu's zit!
Er zitten inderdaad veel knoppen op, maar er zijn veel meer controls dan er knoppen zijn.
Bovendien is het alom bekend dat de virus niet de makkelijkste synth is om te programmeren.

), maar d'er zit een interview met Reggi & Sylvie van Sylver/Milk Inc/... in verwerkt. Toch wel het domste interview ooit gehoord! Maar goed, Sylvie is een makkelijke prooi... In ieder geval bij deze een oproep om heel die Milk Inc.-nest eens te laten opdoeken, want ze hebben het niveau van de mainstream dance in België en omstreken zwaar omlaag gehaald. Heel hun 'carriere' is gebaseerd op 1 template-song gecombineerd met een platte, niet-innovatieve sound die ze tot in den treure uitmelken, vandaar 'Milk Inc.'. Alleen Reggi z'n bankrekening is er beter van geworden. Hedentendage staat 'Love Is An Angel' van Sylver in de Top 5. 20 jaar geleden stond in diezelfde Top 5 '19' van Paul Hardcastle. Erbarmelijke evolutie als je het mij vraagt... 
*Hoi, ik ben Stephen en zoek een auto. Ik heb 500.000 Euro als budget. Welke kan ik het beste kopen?
Vergelijkingen maken is alleen voor ... Het is heel soms wel eens handig om van te voren demo's te beluisteren of gewoon naar een muziekzaak te gaan om 'm in real life te horen voordat je een synth aanschaftOrigineel geplaatst door Stephen
En m'n eerste indruk van m'n Virus C gaf me alles behalve inspiratie.
'k Ben in ieder geval blij dat ik niet meer op een Ti zit te wachten.
Na de softsynths onder XP is nu ook m'n Virus Hype over.

Origineel geplaatst door Stephen
Merci voor de aanmoediging,
maar dan moet ik het weer zelf doen
terwijl er zovelen een virus hebben.
Samples klinken niet zo goed over een gans keyboard, met sampler filters/modulatie.
Off Course,Het is heel soms wel eens handig om van te voren demo's te beluisteren of gewoon naar een muziekzaak te gaan om 'm in real life te horen voordat je een synth aanschaft
Jezus man! Luie hond. Sorry hoor, maar waaom heb je dan een synthesizer gekocht? Om anderen de sound te laten programmeren?
Volgens mij worden de beste tracks gemaakt met sounds die van te voren of die door anderen zijn gemaakt.
En de Virus Classic heb ik kunnen testen,
maar die gaf oorverdovende pieptonen bij het "knopkesdraaien".

Okay.. Ik heb ook een Virus en heb nog nooit overdovende pieptonen gehoord tenzij ik dat wilde. Ik heb al helemaal in de gaten wat jij weet van je apparatuur en blijkbaar alles door een ander wil laten doen.
'k heb het over de virus classic,
en volgens mij zit je der volledig naast wat je beeld over mij betreft.
'k heb genoeg tijd in m'n sequencer plugin gestoken,
en 'k ben er zeker van die ie meer kan dan jou standaard cubase of logic setup.
dus alles door een ander laten doen???
Als nu iemand die al jaren een virus heeft had gezegd probeer Rom patch c 12 of zo eens...
dan was ik al wat verder geholpen in plaats van al dat opgezwollen gedoe.
En de Virus Classic heb ik kunnen testen,
maar die gaf oorverdovende pieptonen bij het "knopkesdraaien".