[Track clubby] Tell me that...

Digdoj

aka Morris
Heb geprobeerd een clubby track te maken. Helaas heb ik daar nog niet zoveel ervaring mee. Maar als je het niet probeert, dan weet je het niet :)

Is gemaakt met FLStudio en Prutsbase.

HDJ - Tell me

Zeg wat je niet laten kan want daar word ik alleen maar vrolijk van:D :D

Gr,

Henk

je zegt dat je geen ervaring hebt met dance maar deze track is fucking goed man!!!:dj:

blijf vooral zo doorgaan:mega:

Origineel geplaatst door Dj Tony-E
je zegt dat je geen ervaring hebt met dance maar deze track is fucking goed man!!!:dj:

blijf vooral zo doorgaan:mega:

Ik bedoelde dat ik niet zoveel ervaring heb met club. Maareuh bedankt voor het compliment!!!!

goeie middag.
en dan bedoel ik dat niet zoals in: "goeie dag"
maar zoals in "goeie middag!"
deze track vervult de verwachtingen die DJ Tony-E eventueel opwekte.
het begin zit goed in een, flinke opbouw, leuke goed passende sounds,
zalige superwavestrings, flinke stampende kick (sample? of zelf in een effectenbadje gelegd?)

één negatieve opmerking: om 1.46 begint een soort break/ rustmoment die moet opbouwen naar
die superwave strings. Naar mijn gevoel... om de één of andere reden... duurt dat precies ietsje te lang.
Ik kan niet goed thuis brengen waar het aan ligt, maar ik denk dat dat wat korter mag.

ik denk ook wanneer die breaks/rustmomenten overgaan in terug de melody, dat dat ietsje meer knallend mag zijn.

misschien mag er ook nog een tweede themaatje aan dat melodietje?

maar goed, ik heb ver moeten zoeken voor deze comments. de track zit effectief goed in een,
de sounds klinken heel erg profi,
best indrukwekkend stukje muziek maken in mijn oren.
:okdan:

ik heb je track nog een keer geluisterd dit keer heb ik wel commentaar :D

het is helemaal perfect alleen de bassdrum mag wat zwaarder klinken mischien kun je dat nog veranderen?

dan zou ik helemaal uit me dak gaan:P

greetz,

Tony-E

@cloudman,

Kick is sample die lichtelijk gecompressed is. Heb deze kick ooit is van Pjotr gekregen (als nog bedankt pjotr!!!!!). Vind wel grappig dat je het zegt dat de break ietsje te lang duurt. Hij was namelijk eerst wat korter, maar een kennis adviseerde me om de break wat langer te maken. Zal is kijken of ik een tweede thema kan inpassen. Thanx for your time!!!!!!

@Tony-E. Het laag vind ik altijd erg lastig afmixen. Misschien komt het omdat ik geen sub heb. Zal is proberen of ik hem wat zwaarder kan maken. Thanx again!!!!!!

Origineel geplaatst door Digdoj
@cloudman,

Kick is sample die lichtelijk gecompressed is. Heb deze kick ooit is van Pjotr gekregen (als nog bedankt pjotr!!!!!). Vind wel grappig dat je het zegt dat de break ietsje te lang duurt. Hij was namelijk eerst wat korter, maar een kennis adviseerde me om de break wat langer te maken. Zal is kijken of ik een tweede thema kan inpassen. Thanx for your time!!!!!!

@Tony-E. Het laag vind ik altijd erg lastig afmixen. Misschien komt het omdat ik geen sub heb. Zal is proberen of ik hem wat zwaarder kan maken. Thanx again!!!!!!

graag gedaan :)
trouwens... ik heb niet persé gelijk wat de lengte van de break betreft.
het is een persoonlijke mening. mijn eigen niveau van tracks ligt niet écht hoog, dus ja.
Toch probeer ik constructief uit de hoek te komen.

Back