[(tech?) house] Consumer - Ex machina

Ik zou hem nog wat meer uitwerken want hij is nog wat monotoon. Beat kan ook wat harder misschien? Verder leuke track hoor! Wat heb je gebruikt om de track te maken?

(ik doe het zelf wel)

ja ik vind het een goede track, toch wel een beetje minimal maar dat is relax, weinig op aan temerken maybe de kick iets de hard, had maybe wat ronder gemogen... inderdaad benieuwd na je gebruikte gear en je andere tracks.
Ma track is goed!:okdan:

Timp, luisteren is al goud hoor; alles komt uit Cubase en Reason. Ondertussen is de track (link is dezelfde) nogal grondig herwerkt.

Hee, Ik vind de track nu iets rommeliger dan de vorige keer ma ik heb t orgineel niet meer dus kan niet zo kritisch luistere, maar vind nog steeds dat er potentie in zit, zitten een aantal goede stukjes tussen

Euhm, ik zou de beat bewaren, die klinkt namelijk erg ok, de rest eruit gooien en er een nieuwe track omheen bouwen. Of je moet er zoiets als "somebody answer the phone" mee doen, want daar heeft het wel wat van weg. Kick is absoluut niet te hard, zou zelfs wat meer laag en punch mogen krijgen.

Back