geenlidmeer081224b
Gebruik standaard
De Micro Modular is vandaag aangekomen. Hij staat nu bovenop de KS5.
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door cloudman
de S3000 dan? als je goed uitkijkt kun je nog vrij goedkope beesjes vinden hoor

maak je eigenlijk al tracks, en heb je zicht op een min of meer finale vorm van je setup?
Origineel geplaatst door Rubenes
Nee.
je verzamelt droogweg gear?
Nee. Ik ben de laatste tijd niet in de stemming om muziek te maken. Wat wil je, met een vader die denkt dat je met een druk op de knop wereldhits produceert (en ook nog eens gelijk heeft)
Origineel geplaatst door NekoJiru
ik dwaal even af:
binnenkort wil ik graag een roland fantom x6 kopen maar nu vroeg ik me af in hoeverre het een belemmering zou kunnen zijn dat ik "slechts" 61 toetsen tot mijn beschikking zou hebben, in tegenstelling tot de duurdere fantom x7 met 76 toetsen.
ik heb de x6 al redelijk getest bij feedback en vond het tot nu toe geen probleem om met 61 toetsen aan de gang te gaan, maar dit was alleen de ervaring van een uurtje proberen.
ik ben niet echt van plan zeer uitgebreide klassieke stukken te gaan spelen maar gewoon een beetje techno, trance, en andere electronic music te maken.. dit in combi met mn electrische gitaar en computer. ik ben een beginner op synth gebied maar ik wil meteen iets wat echt goed is.
mischien kan iemand me nog attenderen op bepaalde zaken waar ik nog niet over nagedacht had oid, je weet maar nooit
thx in advance![]()
)Origineel geplaatst door Rubenes
Nee. Ik ben de laatste tijd niet in de stemming om muziek te maken. Wat wil je, met een vader die denkt dat je met een druk op de knop wereldhits produceert (en ook nog eens gelijk heeft)

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
...huh? Verwacht hij dat je volgende week Tiësto 2 bent? of is het cynisme en vindt hij het nix?
In het eerste geval.....heel snel kappen met muziek..
In het tweede geval....simpel....bewijs hem het tegendeel....
bloody crap zeg!
als dat werkelijk zo is... typische betweterige reactie van iemand die er eigenlijk totaal niets van kent...
niet evident om mee om te gaan. (desondanks, alle respect voor uw pa)
anderzijds... als hij dat gelooft, dan is hij toch zeker bereid om alle gear te sponseren die je daar voor nodig hebt?![]()
![]()
dus...
Beste papa van Ruben,
ga zeker kijken voor een Roland JP8000,
een muur aan dure effecten,
een mpc
een stapel degelijke samplecd's
een mackie mengpaneel
en een tr909.
Dan zou het stilaan kunnen lukken![]()
![]()

Hij is ook niet bereid om gear te sponsoren. "Eerst een hit produceren, dan pas krijg je nieuwe gear." Ik heb al zo'n crappy Tiesto-hit gemaakt met Orion. Kom maar op met die JP-8000.![]()

Orion? het muziekprogramma, of de groep?
Origineel geplaatst door demian
Lekkere logica houd jouw vader er op na,
als je een hitje hebt gescoord gaat ie natuurlijk zeggen dat je niets meer nodig hebt.. malle vent..![]()