Het is nogal veel werk (mn, het bepalen van de optimale positie), en tijd is beperkt. Bovendien ben je afhankelijk van wat voor soort midi-keyboard je vind....
Absoluut een gaaf idee! Wel een beetje lef hebben uiteraard, maar het lijkt me zeer cool om modules eraan te kunnen hangen!
Heb je specifiek voor dit masterkeyboard gekozen? Speelt het licht? Ik kan me voorstellen dat je de aanslag van die extra sensoren terugvoelt in de normale aanslag, of is dat minimaal?
Ik heb vooral gekozen voor deze omdat ik er erg goedkoop tegenaan liep. Ik heb de sensors nu zo geplaatst dat je het verschil vrijwel niet merkt in de aanslag....
Ik had het project van Steven Kruyswijk ook al eens bestudeerd...
Jij implementeert het dus bij een Mk1 88.
Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, als synth- en Rhodes liefhebber en eigenaar.....
Origineel geplaatst door Jeroen Het is nogal veel werk (mn, het bepalen van de optimale positie), en tijd is beperkt. Bovendien ben je afhankelijk van wat voor soort midi-keyboard je vind....
misschien weet je het al maar er worden silent systemen voor pianos en vleugels verkocht, die er waarscheinlijk zo in kunnen. praat je over nog geen dag voor de montage.
Origineel geplaatst door Jeroen Ik ben in het bezit van zo'n silent-piano van Yamaha. Maarruh, zo'n systeem kost wel effe wat meer dan 90 euro (ongeveer 1000 euro).....
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.