Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

LOL Aardig gek!p.s. Ik had vroeger een S2800i en toen dacht ik bij een optreden een keertje dat mijn display kapot was. Tijdens het vervoer was per ongeluk het knopje ingedrukt. Wist ik veel dat je daar het display mee uit kon zetten. Ik heel het optreden met een zaklamp op het display moeten schijnen, omdat ik toen ook nog geen PC kon sturen (MC-303 als main sequencer). Ik zelfs bij I4 nagevraagd wat een nieuw display kostte...... Totdat CraZ de handleiding doorlas...
Nou ik heb er folie op geplakt maar ik hoor de piep nog steedsje moet gewoon een nieuwe el-foil er in zetten

Nou als het geen defect is dan vind ik het prima, ik zet gewoon de master wat verder open of ik zet het display uit, dan hoor ik het niet meer!Dat probleem is er al sinds dat roland de W30 op de markt bracht.
Ik weet namelijk dat de display van de w30 bij reparatie als ie te strak
aangeschroeft word een piep gaat veroorzaken (maar het beeld word scherper/ feller), en aangezien de display van de w30 vergelijkbaar is met die van de akai s serie samplers lijkt me dat hetzelfde probleem.
Origineel geplaatst door spdk
Hoi, Ik heb sinds kort een S3000XL (ole!) maar als ik de backlight van de display aan zet komt er een hoge toon van het display af. Is dit normaal?
Origineel geplaatst door mono-poly
je moet gewoon een nieuwe el-foil er in zetten
http://www.midi-rakete.de/
Origineel geplaatst door spdk
Hoi,
Ik heb sinds kort een S3000XL (ole!) maar als ik de backlight van de display aan zet komt er een hoge toon van het display af. Is dit normaal?
waar de display