Nieuws over Clavia G2

Origineel geplaatst door Burp
Ja, als je een G2 wilt kun je nog steeds beter gewoon je oude NM verkopen, levert toch nog wel wat meer op dan 500,-

Nou ik denk dat hem er eerder bijkoop, tis toch heel iets anders:)

Hey Wout, wanneer gaan we nu eens die Vl1 testen;)

Origineel geplaatst door Burp
Ja, als je een G2 wilt kun je nog steeds beter gewoon je oude NM verkopen, levert toch nog wel wat meer op dan 500,-

Daar zou ik niet te hard op rekenen. Feedbsck heeft een deal voor de NM classic + expansion board voor weinig.

Origineel geplaatst door Acidfever
Daar zou ik niet te hard op rekenen. Feedbsck heeft een deal voor de NM classic + expansion board voor weinig.

ik wilde 't net zeggen. ik heb voor de mijne (classic, rack) inc. verzenden vanuit duitsland net over de € 500,- betaald.. maar ik denk niet dat ze nog echt veel goedkoper zullen worden. of de G2 moet ineens drastisch in prijs dalen maar dat zie ik ook niet zo snel gebeuren.

Natuurlijk probeert Clavia de G2 te promoten, daarom worden alle Classics eerst gedumpt, om vervolgens via een inruil de G2 weg te zetten. Die dump dient dan om de tweede hands prijs te drukken, zodat de inruilwaarde ook daalt. Maar... Is het een goede ruil? Je moet dan natuurlijk wel opnieuw gaan beginnen wat je repertoir aan Patches betreft, want die kunnen niet in de G2... En ik denk niet dat geld de reden is om geen G2 te kopen. Die € 500.- heeft iemand er echt wel voor over. De promotie zal mijns inziens de Patch Converter zijn...

Wout

Ik heb door de jaren ruim €1700,- in m'n NM geinvesteerd. No way dat ik gebruik zou maken van zo'n inruil. Daarnaast ben ik er nog steeds erg tevreden over, dus waarom wisselen?

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Ik heb door de jaren ruim €1700,- in m'n NM geinvesteerd. No way dat ik gebruik zou maken van zo'n inruil. Daarnaast ben ik er nog steeds erg tevreden over, dus waarom wisselen?

psies, daarom als je de 1200 euro die je denkbeeldig over zou hebben, dan gebruikt om een G2 engine te kopen, hou je nog geld over:)

Origineel geplaatst door Yawgmoth

Als je het zo bekijkt zo ik het idd niet doen. Je mag al blij zijn als je er 600/800 voor krijgt 2e hands, met voice-expansie erbij. =( zo gaat dat toch met die virus C dalijk ook als die TI goed bevalt denk ik

Ik ben echt zeer benieuwd naar die updates iig! 8)

Re: Nord Modular G2 software revision 1.40

Re: Nord Modular G2 software revision 1.40

Origineel geplaatst door Sjaak
Nord Modular G2 software revision 1.40 is uit incl. de MutaSynth.

Wel, dit is alleen een aankondiging datíe er nu snel gaat komen. V140.0 is nog niet te downloaden, op het moment van schrijven.

Wout

Clavia's vakantie houdt pas morgen op :)
Verder wordt de software door iemand van buiten het bedrijf gemaakt, dus die heeft ook geen contact met hen gehad, de laatste zeven weken.

Tja, het is een speciaal bedrijf, dat Clavia... :)

Wout

7 weken vakantie?

Oh dus daar gaan die hoge prijzen heen!

7 weken vakantie?

Oh dus daar gaan die hoge prijzen heen!

Nou nee, wij krijgen de prijzen, zij het geld8o)

7 weken vakantie?
Om er voor te zorgen dat er altijd iemand kan door werken kun je iedereen om de beurt 2 of 3 weken vakantie geven. Doe dit gefaseerd en dan klinkt 7 weken nog niet eens zo gek :). Bedrijfssluiting voor een 3 weken kost nogal wat.

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Verder wordt de software door iemand van buiten het bedrijf gemaakt, dus die heeft ook geen contact met hen gehad, de laatste zeven weken.

De software wordt niet binnenshuis gemaakt? Zo'n modular is toch 1 bonk software? Vaag!

Maar ehh..... over een dag of 10 nog eens op clavia.se checken dus:{ ?

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Nog een dag of tien...

Wout

Ja, tien dagen, net als de release van de G2 destijds die ook van een maand naar een half jaar ofzo gleed... Ach en toen plakten ze dr nog maar een paar weekjes aan vast... de dagen zijn ook zo kort 's winters als je zo noordelijk zit.
Ik heb mijn geloof in Clavia verloren. Ik was erg onder de indruk van de NM classic, en hoopte dat de G2 beter zou zijn. Maar na al die OS ellende heb ik mijn geloof verloren. Clavia zit bij mij nu onder dezelfde noemer als Terratec... en dat is niet iets om trots op te zijn.

De access Virus Ti dreigde dezelfde kant uit te glijden maar volgens mij is dat nog enigszins aan de gezonde kant gebleven...

-C-

Back