Juno plug in.

plastic_zak

Stamgast
ik kan geen gratis Juno plug in vinden, naja ik heb er 1 maar met die slaat geen geluiden op. : /

tegen de tijd dat ik een creamware kaart ga kopen hoop ik al een echte juno gekocht te hebben :P

Juno?

Welke van de 6? (6, 60, 106, Alpha 1, Alpha 2, D)

misschien de korg Polysix dan proberen als alternatief uit t Korg legacy pakket

je hebt deze http://juno6.gruftie.com/index2.html

vstjuno.jpg

maar of hij goed is weet ik niet, download hem eens en test hem en geef eens comments.

Origineel geplaatst door waxx
je hebt deze http://juno6.gruftie.com/index2.html

vstjuno.jpg

maar of hij goed is weet ik niet, download hem eens en test hem en geef eens comments.
ja deze had ik maar hij slaat settings niet op. als ik hem opsla met fruitloops staat de pianoroll er nog wel maar de setting niet.

Zouden die settings wel opgeslagen moeten zijn? Oftewel: is dat iets wat niet in orde is? Want als ik naar het plaatje kijk zie ik een afbeelding van een Juno6. De Juno6 heeft in het echt ook geen geheugens om zijn settings in op te slaan. Zou het de bedoeling kunnen zijn van de programmeurs?

klank van die juno 6 vst mwa, de vergelijking gaat mijn inziens niet op en dan bedoel ik dat de vst versie het niet haalt ondanks dat je wel een hoop kan, vreet hij voor zo'n mager ding te veel cpu, dus....

ik gebruik hem niet geef mij maar de pro-53

't Is misschien ietwat omslachtiger, maar het werkt wel: Exporteer je preset
gewoon naar disk (in dezelfde folder als je track, kan ik aanraden). Als je de
song dan opent, hoef je alleen maar de preset van de disk te laden!

Dit is een tip die ik vaak gebruik: Als ik ergens in een track een bepaald effect
voor elkaar krijg, dan exporteer ik naar disk, zodat ik het opnieuw kan gebruiken
in andere tracks...

Mvg.

CoolRunning

Origineel geplaatst door cream
Als je een creamware kaart koopt krijg jer er gratis een juno 106 plugin bij..:eureka:
jep, en die klinkt nog behoorlijk lekker ook nog... kan nog niet tippen aan n echte maar hij klinkt toch wel dik :)

Geen software die kan tippen aan een echte Juno 60 bas... .

gr. Tom

Origineel geplaatst door waxx
Ik ben meer benieuwd naar de klank tov een juno 6/60/106. Iemand al kunnen vergelijken?

Zo snel als ik de plug geïnstalleerd heb, zo snel heb ik em er weer afgeflikkerd.

- vieze digitale filter (+ geen zelfoscillatie???)
- chorus komt niet in de buurt (+ ruist niet :D)
- klinkt eigenlijk helemaal niet als een juno

:doei:

Back