[chemical] Rineau - Phat Punk

Rino

Rineau
Trackje met wat chemishe elementen:

Phat Punk

In elkaar geknutseld in Cubase SX met Reaktor SessionOne, Trilogy, Stylus RMX en Kontakt en een boel effecten.

Vette track man!
Mooie mix ook.
Oei, die gefilterde bas is lekker.
Dit is weer eens het levende bewijs dat software ook VET kan klinken
COMPLIMENTEN!

Klinkt idd gaaf.
Alleen heb ik zelf zoiets van dattie nog te kaal is en er nog een dikke pot extra lagen bij kunnen.
Echt helemaal vol met samples, stabs etc.

Netjes gedaan weer. Je hebt je softsynths echt optimaal gebruikt.

Ben het ergens wel met Fuse eens. Voldouwen die handel!

Thanks!

Ik had eigenlijk het idee dat de mix al behoorlijk vol zat met geluiden, maar toen ik 'm net nog eens hoorde kwamen er aan de hand van het commentaar dat er wat meer in mag nog wel wat ideeën in me op. Wat stabs lijken me wel een aardig idee om de climax na de break nog wat te verstrerken. Misschien ook wel nodig omdat er na de break eigenlijik niets is veranderd ten opzichte van voor de break.

Ik ga weer knopjes draaien...:walker:

Erg lekker. Wat mij betreft mag je ook drums layeren om toch wat meer impact te krijgen, maar eh......das persoonlijke smaak natuurlijk

Je track klinkt gaaf man! Je drums zijn vet bij elkaar gezocth en gecombineerd, leuk sfeertje. In het midden verliest hij een beetje power maar op het einde komt hij weer aardig vet terug :)

Origineel geplaatst door forcesupreme
Netjes gedaan weer. Je hebt je softsynths echt optimaal gebruikt.

Ben het ergens wel met Fuse eens. Voldouwen die handel!

Wat is het toch voor neiging om altijd alles maar vol te proppen met lagen? Vaak levert dat enkel een brij op...

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Wat is het toch voor neiging om altijd alles maar vol te proppen met lagen? Vaak levert dat enkel een brij op...

Ben ik wel met je eens en begrijp wat je bedoelt, maar ik denk dat hier nog wel één á twee elementen kan worden toegevoegd. Het hangt ook wel een beetje van je mix af of het een brei wordt of niet. Maar goed, ik zal straks eens kijken of de track 't kan hebben.

Origineel geplaatst door Kat Yidaki

Als je het goed doet niet. ;)

Niets moet natuulk.
Maar dan is het minder chemical denk'k zelf.

Gaaf! Ik vind het lekker.

Als kleine opmerking misschien de bass sound.. daar ben ik niet helemaal kapot van maar das IMO eigenlijk.

oud werk van Eboman komt in me op.

R

Vet!

Die scheur bass vin ik juist heel lekker...vooral hoe die zo lekker met die funky lfo ophoofkruipt!

Niet mijn stijl maar erg mooi gedaan!

Dit is wel echt een track die smeekt om de combi met een echt rauwe analoge sound!

Origineel geplaatst door Arv
Gaaf! Ik vind het lekker.

Als kleine opmerking misschien de bass sound.. daar ben ik niet helemaal kapot van maar das IMO eigenlijk.

oud werk van Eboman komt in me op.

R

Die bas sound is zeker lekker.....maakt ook wel een beetje de track

Zeker lekkere track alleen voor dat hij weer los gaat bij de 3.05 hoor je bij het resonatie stuk dat je hem ff in houd.(knijpen)..is cool maar dan houd hij weer in precies een paar tellen dat hij weer los gaat..jammer.....misschien persoonlijk maar ik denk als je hem mooier maakt en meer los wilt laten gaan als je hem doorlaat gaan met die resonatie erin 1 keer inhouden en daarna GAAN en niet weer inhouden(knijpen) en dan LOS.....jiiiaaaaaaaa:)

Back