Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Staan ook een paar WAVs tussen als je die liever hebt...
Origineel geplaatst door Acidfever
Oke deze thread loopt nu lang genoeg om mij ertoe te motiveren om eens te kijken wat er met reaktor te bouwen is op dit gebied.
Wil sowieso eens kijken hoe een creatie met reaktor staat t.o.v. zo'n Behringer bak....
Origineel geplaatst door trash
Tis toch echt geen gelul
het IS gaindistortion !Origineel geplaatst door Tom Thomas
Dit is geen dure master tube eq of iets dergelijks. Dit is gaindistortion.
Kan heel goed zijn wat Trash zegt dat DC de DJM 600 hiervoor gebruikt. Heb hem zelf staan maar nooit geprobeerd.
't Is in ieder geval een gevalletje van gaindistortion maar dan wel met de juiste gain. Gaindistortion met een mackie 8-bus klinkt bijvoorbeeld voor geen meter. Ghost weer wel maar wil niet zeggen dat je daar dan ook dit hoog mee krijgt. Ligt aan het apparaat en het versterkertje wat voor die gain wordt gebruikt.
Dus, probeer al je troep thuis uit of daar die juiste gainsdistortion in zit.![]()
gr. Tom
dit noem ik geen knisperend hoog hoor !Origineel geplaatst door forcesupreme
Dat heb ik geprobeerd, maar het is niet wat ik zoek.
Dat zou nog wel is kunnen ja... Maar ik heb het ook op tracks gehoort die nog niet op vinyl zijn geperst... Deze bijv.
http://bitpress.nl/~peter/docs/mp3/ARkusP.mp3
Origineel geplaatst door Backdrop
Hier is tie dan. Een stukje gain distortion door de TLaudio Ivory EQ. De tweede keer is met.
(Handig man zo'n EQ als compressor gebruiken)

)Origineel geplaatst door forcesupreme
Goed voorbeeld! Precies wat ik zoek. Lekker breed, warm en knisperend laagje hoog.
Al vermoed ik wel dat dit van de radio komt?
Origineel geplaatst door Backdrop
' lijkt wel een haardvuurtje...![]()
).