Info

ArmyBoy

Ingeburgerd
Hallo,
Ik ben leek op het gebied van synths. Nu zoek ik er een voor bij mijn keyboard de VA-3.
Maar ik weet helemaal niets van die dingen. Waar moet ik op letten, en wat betekend Multitimbraal enz.
Wat moet sowieso op een synth zitten dat hij ook echt een synth is?
Alvast bedankt..
gr.
Patrick

Bericht door een moderator:
Ik heb het lang niet gezegd, maar gebruik AUB eerst even de zoekfunctie!

Origineel geplaatst door bliepertronic
een synth met een zoekfunktie!!
nog nooit vertoond!!!
:D

Jawel hoor. M'n FS1r kon patches terugzoeken op basis van categorie etc. etc.
M'n masterkeyboard heeft zelfs een helpfunctie! :D

Zoals ik al zei ben ik leek op het gebied van synths. Dus zoeken zal wat latig gaan, ik weet immers niet waarop ik moet zoeken. Meestal word er gevraagd is de 'hupeldepup' iets voor mij. Dat heb ik al niet. Echt goede info kun je nergens vinden.
Als ik om advies vraag voor keyboards krijg ik waslijsten met dingen om rekening mee te houden.
Helaas werkt dat in dit forum niet zo en zal ik een bepaald type moeten gaan zoeken om vervolgens te vragen of het iets is,
Bij dezen dan:

Ik wil een synth rond de 200 á 250 die aan bijna alle genres kan voldoen en kan meekomen met deze tijd. Qua geluid moet hij zeker passen bij moderne keyboards. Dat is vereist. Hij word namelijk gebruikt bij mijn Roland VA-3.
En zoals het hoort in dit forum een type: Yamaha CS1X
Deze valt bij mij zeker niet in de smaak qua desing. Maar als hij betreft geluid wel goed is vind ik het al prima. Als iemand iets beters weet hoor ik het graag,

gr.
Patrick

Re: Info

Origineel geplaatst door ArmyBoy
Hallo,
Ik ben leek op het gebied van synths. Nu zoek ik er een voor bij mijn keyboard de VA-3.
Maar ik weet helemaal niets van die dingen. Waar moet ik op letten, en wat betekend Multitimbraal enz.