OK, een trekkie in aanbouw en hier ben ik al weer een tijdje mee bezig zoals gewoonlijk.
Gebruikte spulletjes..
Virus: ranzige fm bass, bass en arpeggio, pad.
Sidstation: aanvullende dingetje
A4000 voor drums. De bedoeling was de 808, maar ik heb nog geen nieuw sync kassie.
Kaal opgenomen op de pc. Er zit een brom en dat is de Sidstation
. Verder wat piepjes van m'n pc 
Drums zijn nog niet echt afwisselend en er moet nog het nodige gefilterd worden.
Graag tips betreffende compositie ed. Ik heb het nummer al 10x veranderd qua opbouw. Ik twijfel nog of ik het huidige padgeluid niet moet vervangen door iets subtielers? Ik wordt echt gek van arrangeren...
Verder denk ik wel dat er vocalen bij passen. Ik ga denk ik maar eens kijken voor een beetje goeie mic en dan maar in de vocoder schreeuwen
Electrotrekkie.wma / .ogg 2.26min 2.3mb
Gebruikte spulletjes..
Virus: ranzige fm bass, bass en arpeggio, pad.
Sidstation: aanvullende dingetje
A4000 voor drums. De bedoeling was de 808, maar ik heb nog geen nieuw sync kassie.
Kaal opgenomen op de pc. Er zit een brom en dat is de Sidstation
. Verder wat piepjes van m'n pc 
Drums zijn nog niet echt afwisselend en er moet nog het nodige gefilterd worden.

Graag tips betreffende compositie ed. Ik heb het nummer al 10x veranderd qua opbouw. Ik twijfel nog of ik het huidige padgeluid niet moet vervangen door iets subtielers? Ik wordt echt gek van arrangeren...
Verder denk ik wel dat er vocalen bij passen. Ik ga denk ik maar eens kijken voor een beetje goeie mic en dan maar in de vocoder schreeuwen

Electrotrekkie.wma / .ogg 2.26min 2.3mb
Lekker!