Synthesizer voor de arme student

Origineel geplaatst door Mennomoog
Hey bedankt David! Die geluiden klinken echt goed! Zijn dat gewoon internal effects, die reverb/echo?

Wat is het eigenlijk? Een synth en keyboard in één? Echt een serieuze optie me thinks :okdan:

Het is een rompler achtig keyboard met effecten. Het ding is supervaag maar klinkt echt wel leuk. Je kan alleen de attack en release afstellen en de waves veranderen. Dit laatste soms met bizarre geluiden tot gevolg. Er stond laatst één te koop op ebay.de met een buy it now van 95 euro.

Scoor er nog een Casio ht700 bij en je hebt een rompler en een minisynth voor pak em beet 150 euro.

Origineel geplaatst door Mennomoog
uche.... Hattem ligt onder Zwolle hoor ;)

:yamaha: pzies.... das de afstand niet.... :yamaha:

de uitleen heeft diverse synths op de HKU/KMT...en anders zeg je gewoon dat je een synth voor een project nodig hebt, kan je iig wat dingen eerst THUIS proberen ;)

Origineel geplaatst door hansbakker
de uitleen heeft diverse synths op de HKU/KMT...en anders zeg je gewoon dat je een synth voor een project nodig hebt, kan je iig wat dingen eerst THUIS proberen ;)

Hey das stoer. Want das het gebouw waar ik ga zitten :D

deze is ook cheap

deze is ook cheap

en volgens mij ook best vet:

yamaha an200.

kan je ook tegelijk beats eronder dumpen en mooie muzak maken.
laatst zag ik er een voor 100 euri te koop staan (volgens mij op deze site)

Origineel geplaatst door vinnieq
Korg Poly800 of Poly 61, dan hou je nog geld over om een ijsje te kopen ! Of zijn die weer te basic ?

Perfecte low budget synths maar helaas maar 1 geluid tegelijk.

Wat dacht je van een Yamaha Tg-33 ? (Is er ook met klavier).

Ik heb.........

Ik heb.........

Een JX1 voor je in de aanbieding voor 100 eurootjes......in nieuw staat!.:D
Lache maar hij heeft wel mooie sounds voor dat geld.
:mega:

Mooie sounds? Ik ken die JX-1 echt totaal niet moet ik je zeggen, maar tis wel Roland hé?

euh...

euh...

Ik moet zeggen dat er mooie D-50 sounds inzitten...en meer..........en prettig te bedien echt waar!:eureka:

Ik meen dat de poly61 en de poly800 vergelijkbaar zijn. De poly61 heb ik ooit gehad maar heeft een erg dunne sound... Mischien is een goedkope Yamaha CS1x iets!

voor 225 euris vind je al een k-station... maar dat is wat duur zeker?

Origineel geplaatst door cloudman
voor 225 euris vind je al een k-station... maar dat is wat duur zeker?

Heb er al es een voor 175 gezien.
Maar dan kun je beter een midi controler met leuke vst's kopen...
Heb je meer voor je geld.

is ook een oplossing... maar dan zit je toch weer helemaal aan een pc gekluisterd natuurlijk.
uiteraard is het keyboard van de kstation nogal klein... :erm:

Back