phrase lab MC-09

de mc09 is een zeer goed acidbakkie, en heeft een erg 303 achtige sound, als je deze sounds wilt maken en em daarvoor wilt gebruiken (daar is ie ook voor gemaakt), als tb303 alternatief dus, kan je beter deze hebben dan de ea1.

waarschijnlijk is deze de beste prijs kwaliteit-verhouding onder de 200 euro voor een tb-nabootser denk ik toch...
desondanks tekortkomingen? Zoals al gezegd wordt ik niet wild van de EA. bij de EA moet je trouwens flinke
inspanningen leveren om er iets tb-alike uit te halen...

Anderzijds mag ik me er niet op blind staren: het is zeker niet de beste emulator, niet iedere functie doet het écht even goed... Het kan veel, maar je zal er geen échte tb uitpersen.

Origineel geplaatst door cloudman
waarschijnlijk is deze de beste prijs kwaliteit-verhouding onder de 200 euro voor een tb-nabootser denk ik toch...

en dat MAM ding dan? Stukken goedkoper en komt volgens mij dichter in de buurt om écht een goed 303 emulator te zijn.....

Hoi Monologic,

bedankt voor de link en zo.

wat die mam betreft... dat is een racksynth he?
ik had wel een voorliefde voor een desktop synthje met eigen sequencer...

Het doosje van acidlab was dan wel weer heel erg cool, maar flink wat duurder natuurlijk...

de phraselab ken ik persoonlijk niet maar ik heb wel een MAM gehad. (de MK-1 zonder distortion)
Qua sound kwam ie niet in de buurt van the real thing en ik miste inderdaad het 303 sequenser gevoel. Bovendien had ik het gevoel dat als je te lang naar het ding keek dat ie voor je ogen uit elkaar zou vallen zo briek.
Ik heb em snel weer verkocht. :D

Origineel geplaatst door cloudman
[BHet doosje van acidlab was dan wel weer heel erg cool, maar flink wat duurder natuurlijk... [/B]
De acidlab heb ik op de synthforummeeting gehoord, en daarvan was ik echt onder de indruk. Die komt echt akelig dicht bij het orgineel.

Hmm, ik heb die desbetreffende link al eens bekeken... en ik moet zeggen... mijn Japans is een beetje roestig :D

Back