[ESPB]Skirt Could strike bottom

Geinig trakkie! Mooie geluiden, leuke stemsampes. Daar is duidelijk veel aandacht aan besteed. De lead(s) hebben een mooie ruimtelijke feel. Een puntje wat ik misschien nog anders zou doen is het snaregeluid. Maar dat is persoonlijk..

ow.. heeft de bassline net niet teveel stereo effect? kweetnie.

maaruh:
:okdan:

R

lekker trackie, zoals verwacht 8)
melodisch zou het naar mijn smaak wat overtuigender kunnen

retegoed did

:halleluja

wel zenuwe muziek, maar nogmaals retegoed!

:halleluja

hoe die solo vanaf 6.12 gedubbeld wordt :halleluja vakwerk.

misschien was het nog beter als er harmonisch wat meer variatie in het nummer zou geweest zijn.

zou graag stiekem gezien hebben hoe jullie dit allemaal voor mekaar hebben gekregen

leuk chrizz .
ik had de ouwe ook nog niet gehoord . maar vind het een erg sfeervol muziekje . beetje snel misschien maar dat kan heel goed aan mij liggen .
verder erg goed uitgewerkte verzorgde track . leuk die vocalen ook .
aleen vind ik de mix een beetje schel klinken , maar dat is misschien persoonlijk hoor .

je bent lekker bezig igg

:okdan:

't is totaal mijn style niet, maar klinkt wel owke. Net als bassio vind ik de de mix ook nogal schel en scherp. Zit er een behoorlijke exciter over de eindmix of zo? De balans is nu niet helemaal aanwezig.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
't is totaal mijn style niet, maar klinkt wel owke. Net als bassio vind ik de de mix ook nogal schel en scherp. Zit er een behoorlijke exciter over de eindmix of zo? De balans is nu niet helemaal aanwezig.

nee idd, ik vind m zelf ook nogal een beetje schel (zit nog een eq op de master output), ik pas t ff aan. dank voor de reacties iig.

Ik hoor wel de verschillen met de vorige versie , sommige zijn goed (enkele zeer goede lagen komen nu naar voren die ik nog niet gehoord had)
maar over het algemeen vind ik het geheel soms nogal alsof er delen van lage frequenties zijn weggehaald en hoge frequenties zijn 'geboost'. Dit kan natuurlijk persoonlijke smaak zijn.. :)
De solot, die klont in de 1ste versie rauwer, of minder gepolijst Vergis ik hier mij in?

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
De solot, die klont in de 1ste versie rauwer, of minder gepolijst Vergis ik hier mij in?
1 van de dingen die het originele nummer zo verassend maakte was idd de solo op het einde...
dat stuk is nu idd een beetje ontkracht...

er bestaat echter nog een 'tussen' versie waar alle aspecten nog wel inzitten + dezelfde vernieuwende elemnten die ook in deze versie ten gehore zijn gebracht...

Laatst gewijzigd:
Wat ik alleen erg mis, is de knal vlak aan het eind van de solo. Die was, imo, erg goed getimed.. mis de knal echt. Er was toch een knal?

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Wat ik alleen erg mis, is de knal vlak aan het eind van de solo. Die was, imo, erg goed getimed.. mis de knal echt. Er was toch een knal?
dat is correct, in de eerste versie zat ie er in idd. chrizz heeft toch maar besloten om hem weg te laten...
maar los van de knal vind ik de solo nu ook een tikje magerder dan eerst...

de 'tussen versie' moet maar eens ff online geknalt worden... gulden middenweg lijkt me... :)

Laatst gewijzigd:
ok, hij staat online... in deze versie hoor je goed wat aanvankelijk de bedoeling was; een paar maten na het intro weg te laten waardoor het nummer een betere flow/drive zou krijgen... ook zijn er wat dialoog samples weggelaten en het ritme is wat meer to-the-point...

skirt (v2.0)

( Zelf, vind ik deze laatste versie toch iets meer OK klinken ) :D

Maar de knal is er nog steeds niet...
:biertje:

Een tip, om gewoon meerdere mixen te releasen? ...:kroon:

Back