Andromeda Thread

weet iemand trouwens waarom soms de parameters verspringen in de menu's? ik heb hier weleens meer over gelezen maar is hier iets tegen te doen? zelf doe ik dan een global setting init of even uitlaten en weer aandoen. het lijkt erop dat dit gebeurt als de andro lang aanstaat, heb er soms meer last van dan andere keren maar het gebeurt wel vaak.

staat net een topic over op electromusic.com
kan vanalles zijn:
1 losse kabel naar pitchwheelmodulatie sectie
2 vuil in de drukknopjes
3 cpu probleem

Die geluidsvoorbeelden van de andromeda die op het net te vinden zijn kunnen mij niet bekoren. Klinkt steriel!

Die geluidsvoorbeelden van de andromeda die op het net te vinden zijn kunnen mij niet bekoren. Klinkt steriel!

dit soort opmerkingen inmiddels ook !

als je hem niks vind , prima,
wil je hem uitproberen, welkom
wil je zeggen dat iets niks is, zonder veel onderbouwing , ook welkom, maar niet te boos worden als je, als zoveelste in de rij , geconfronteerd wordt met enige kribbigheid svp
sorry bij voorbaat

Ik heb er precies net 1... en steriel is wel zo'n beetje het allerlaatste wat me te binnen zou kunnen vallen....
in 1 woord GEWELDIG! Geluid om van te janken gewoon!

dit soort opmerkingen inmiddels ook !

als je hem niks vind , prima,
wil je hem uitproberen, welkom
wil je zeggen dat iets niks is, zonder veel onderbouwing , ook welkom, maar niet te boos worden als je, als zoveelste in de rij , geconfronteerd wordt met enige kribbigheid svp
sorry bij voorbaat

oja dit was de thread. Volgens mij ben jij degene die boos wordt.
Die Andromeda zit geen leven in! Sorry als er hier mensen zijn met een Andromeda die hierdoor op hun teentjes getrapt zijn. Onderbouwing? Er zijn genoeg geluidsfragmenten op het net te vinden. Ik heb niet zoiets van "wauw" die staat op mijn verlanglijstje.
Het is gewoon 1 en al hype, daar draait alles om. En een minimoog is het wel waard, maak niet uit hoe de knoppen staan.

ja dat zei je ook al op de jp8 treat,
hou je nu maar bezig met je marktplaats gedoe, want van sommige dingen heb je minder kaas gegeten volgens mij.
mho !

hou je nu maar bezig met je marktplaats gedoe,

Reageer er dan ook niet op als je er zo druk om maakt!
Heb idd geen kaas gegeten van een jupiter 8 en een Andromeda

Ik heb nog wel een SX240 te koop, boze tongen beweren dat deze vergelijkbaar is met een Jupiter 8 voor 1 tiende van de prijs van een jupiter :D

volgens mij heb jij behoefte aan aandacht, want echt veel constructiefs en gefundeerds draag je imho niet bij aan deze treat.
afgezien van de sterke vergelijking van een sx240 met een jp8 dan, maar die tip kan je ook beter op de treat van "jp8 gevraagd" plaatsen. succes verzekerd

volgens mij heb jij behoefte aan aandacht, want echt veel constructiefs en gefundeerds draag je imho niet bij aan deze treat.

Dit van jou is pas een nuttige bijdrage!

En reageer niet als je je aan bepaalde threads stoort, dan bloeden ze vanzelf dood. Die mannelijke aandacht mag jij trouwens gratis van me hebben!

op een grote paddestoel,
rood met witte stippen
zat kabouter spillenbeen
heen en weer te wippen
krak zei toen die paddestoel
met een diepe zucht.......

kan

op vorige bladzijde staan geluidsvoorbeelden, minstens 3 volledig kaal, de andere alleen met weinig of wat meer reverb. verder niets.
succes.
ps hoop dat je schoenen goed vastgestrikt zijn, niet dat ze je uitvallen..

zie vorige post
...
allebei de beentjes hopsa in de lucht !

zie vorige post

Je hebt me niet overtuigd! Geen andromeda voor mij

Toch wel zielig dat er hier mensen op hun ... getrapt zijn als er iemand een andere mening toebedeeld is dan de zijne. Ga lekker genieten van je Andromeda. Zou wel het laatste zijn dat ik me gepikeerd zou voelen wanneer iemand 1 van mijn synths niets zou vinden. Heb je werkelijk de overtuiging van de ander nodig om jouw synths geweldig te vinden? Nu begrijp ik ook dat je zo gerirriteerd was omtrent de Jupiter 8, je hebt er dus zelf 1. :D
Jupiter 8 is een geweldige synth, maar door de duurte laat ik ook die aan mij voorbijgaan.

ik heb geen enkele behoefte je ergens van te overtuigen joh.
wind je niet zo op.
heb alleen aangegeven dat je volgens mij niet wist waar je het over had. en dat blijkt ook zo.
eerst vraag je naar geluiden zonder galm , terwijl die al dagen in dezefde treat staan ( die heb je dus geeneens beluisterd toen je met die uitgesproken mening kwam )
en verder valt het op dat vooral de mensen die aangeven dat de a6 niks is, op het moment dat blijkt dat ze zelf van niks weten, opeens met grote rode letters hun mening gaan verkondigen.
dan vond ik die wazige marktplaats typetjes toch sterker.

Back