[trk] soon come..

Simpel en spannend!
Toffe FX!
Vanuit een jam werken levert waarschijnlijk die spanning op die veel tracks missen.
Ik ben ook een groot voorstander van die werkwijze.
(maar t'pc'tje heb je toch wel nodig voor de eindmix natuurlijk)

:okdan:

thanx trag!

Ja Cubase SX voor de opname. Ik heb een Delta44 dus ik kan maar 2x stereo tegelijk opnemen. Klinkt misschien amateuristisch, maar dat ben ik dan ook he! :D

Spullen:

Juno60, S950, RE-201, Mikrokorg, M300, Pulse, 3630..

R

Heel erg goed arv! Vooral die space echo gaat lekker los. 8~

Mss kan je een variatie in je basslijn wel gebruiken voor bv. een klein "refreintje"?

Origineel geplaatst door apollo

Mss kan je een variatie in je basslijn wel gebruiken voor bv. een klein "refreintje"?

thanx, ja dat is inderdaad helemaal geen slecht idee!

R

Nogal Thomas Fehlmann achtig. En laat ik vriend Fehlmann's muziek erg leuk vinden :).

Fijne track! Vooral die bassline vind ik fantastisch!! De ritmewisseling na zo'n 2.30 min haalt wel wat spanning en energie weg. De overige geluiden zijn ook tof.

Deze gaat in m'n Synthforum all time favorites....:)

Ja, hij is okee. Tikje monotoom wel, maar dat hoort bij zo'n jam, denk ik. Goede feel in het nummer.

Ik word alleen misselijk van dat draaiende basgeluid... :o: (=mission accomplished?)

Origineel geplaatst door Cheimoon
Ik word alleen misselijk van dat draaiende basgeluid... :o: (=mission accomplished?)

haha, thanx!

Zit net ff te luisteren en het klinkt OK.

En wat ik denk wat zou passen is zo'n moddervette moog achtige bas en nog een extra drum track uitbreiding zodat je mooi freaky onrustige beats krijgt. Evt wat stabs van een ranzige synth ertussen voor 'kiekeboe' effect.
Maar dan wordt het wel minder minimal.

Back