penik ettek
>☺☻☺☻☺☻<
nou heb dus dus wel lekker snel mijn x0xb0x maar ik heb waarschijnlijk wat bugs in de firmware zitten
. op de site van de bouwes staat een uitleg over hoe je de x0xb0x aan je computer kan koppelen, zodat je hem in bootloader mode kan upgraden met de nieuwe firmware. dat ben ik dus nu al een paar dagen aan het proberen maar dat wil niet echt lukken. ze zeggen het zelf al....het is niet zo makkelijk.
ik heb een Atmel ATmega162 microcontroller en de laatste nieuwe .hex file. is er iemand in de buurt van eindhoven (lieft in eindhoven) die zo'n microcontroller kan programmeren? en als dat dan zo is zou ik dan eens langs mogen komen zodat hij mijn x0xb0xje kan upgraden
.
groet, paul
. op de site van de bouwes staat een uitleg over hoe je de x0xb0x aan je computer kan koppelen, zodat je hem in bootloader mode kan upgraden met de nieuwe firmware. dat ben ik dus nu al een paar dagen aan het proberen maar dat wil niet echt lukken. ze zeggen het zelf al....het is niet zo makkelijk. ik heb een Atmel ATmega162 microcontroller en de laatste nieuwe .hex file. is er iemand in de buurt van eindhoven (lieft in eindhoven) die zo'n microcontroller kan programmeren? en als dat dan zo is zou ik dan eens langs mogen komen zodat hij mijn x0xb0xje kan upgraden
.groet, paul
.
.