bedankt voor de bloemen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

da goose

DaGooseMusic.nl
ik doe het ff zo....

iedereen bedankt voor de mooie kadoo's en PBtjes...
Ik heb niet veel tijd dus bedank jullie alllemaal ff zo, er komen zo een kleine 150.000 man op mijn verjaardag dus ik heb besloten om het in Rotterdam te vieren, daar is was wat meer ruimte.
Ik heb om het geheel een beetje aan te kleden een aantal bevriende vrachtwagenschauffeurs aan hun vessie getrokken en gevraagd of ze langzaam door de stad willen gaan rijden met luide muziek uit grote luidspreker boxen om mijn gasten een beetje te vermaken.
Bij deze zijn jullie ook allemaal uitgenodigd op mijn feestje in Rotterdam wat zojuist al van start is gegaan.

tot strakkies ! :kroon:

ummm gefeliciteerd!

mag je nu eindelijk op een bromfiets rijden?

Origineel geplaatst door DJ41
Ik ga er ook heen (thuiswedstrijd) zie je daar!

p.s. ik ben die ene met een zwart/wit shirt.

ik ben die gast met die bloem om zijn gezicht en al die vrouwen die me feliciteren om me heen...

ik ben er ook bij... ik ga zo... eerst ontbijten enzo...
ik ga met een hele stapel lekkere chicks dus ik zie jullie waarschijnlijk wel langskomen...:)

goose gefeliciteerd!

Origineel geplaatst door da goose

ik ben die gast met die bloem om zijn gezicht en al die vrouwen die me feliciteren om me heen...

Hahaha, met die bloem ben je gewoon DE attractie!

8o)

ik wacht wel tot volgende week op die zwemparty van DA GOOSE ik zal samen met mijn vrouw de zwembandjes mee nemen;) gefeliciteerd:biertje:

ja ehm gefeliciteerd
ik ben er ook bij :)

doe mijn meissie ook de groeten, die loopt daar ook ergens rond vanavond, dat lekkere blonde ding ;)

hoop dsf'ers daar ..
heb er geeneen gezien

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back