Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sander
Ik gaat em zo ophalen.![]()
Bedankt voor de tip![]()
.........(toch?)Origineel geplaatst door sten
Hij is bijna niet gebruikt.
Het lukte mij namenlijk niet om hem te updaten,
Wegens beeindigen hobby....
![]()
Origineel geplaatst door Hooihuis
Deze klassieker staat nu te koop op Speurders voor onzinnig weinig....Is denk ik een grap (hoe kan het ook anders) want volgens mij heb ik dezelfde al voorbij zien komen op Ebay.
Er is waarschijnlijk dus weer een lolbroek actief!

Origineel geplaatst door Hooihuis
Van echte oplichting lijkt me hier geen sprake; tekst en foto's zijn als je het mij vraagt regelrecht gekopieerd van een serieuze verkoper op Ebay (iemand uit Canada by the way, vandaar het Engels).

Origineel geplaatst door UserTronix
Kreeg deze mail terug van de "verkoper", had hem ook al gelijk na verschijnen van de advertentie gemailed;
...
Here is how I want to go about delivery and payment for the product which will be through Chronopost International and will also give you the chance to inspect the product before I receive the payment for it.

Origineel geplaatst door MindBleep
Ik mag het niet zeggen ,maar 99,9% hier op het forum zijn mensen die er hard voor moeten werken ,of lang sparen,of zich de pl@#&@% moeten handelen om iets aan te schaffen .
Als ik zo['n vent in me vingers krijg, mag ie van mij van d rechter 3 jaar lang arbeid krijgen in de zorgsector bij mensen thuis die compleet broke zijn en uitzichtloos .
Dan leert ie wel dat SCAM niet loont!!
En ook dat ie mensen loopt te rippen die er al van alles voor moeten doen ,om iets voor elkaar te krijgen om hun,,Droom"'
te kunen kopen..
Zo........ff me agressie kwijt.............hier kan ik dus echt niet tegen ...die lui.............afschieten naar de maan....![]()