Standaards enzo voor op het podium?

bluebrain

Idiots!
Hoi,
Ik zoek me suf naar een goede standaard voor op het podium. Ik vrees dat ik toch aan zelfbouw moet gaan beginnen, want ik wil het volgende op het podium gebruiken:

1 Triton
2 Notebooks
2 Hammerfall Multiface kaarten
1 Zelfbouw verloopdoosje om de twee Hammerfalls op aan te sluiten
1 8 poorts DI
1 Edirol Midi-controller
een hele zwik kabels.....

Het moet er wel een beetje flitsend uitzien en ik moet wat ruimte hebben om te bewegen. Normaal gesproken heb ik mijn Triton op een aparte standaard staan en gooi ik dat ding van voor naar achteren om wat show te maken enzo. Oh, en het moet allemaal natuurlijk wel lekker te vervoeren zijn. Ik dacht zelf aan een paar schragen met wat houten planken erop.

Hoe doen jullie dat? Gebruiken jullie één tafel? Zijn er standaardoplossingen voor?

Re: Standaards enzo voor op het podium?

Origineel geplaatst door bluebrain

Het moet er wel een beetje flitsend uitzien. ...........Ik dacht zelf aan een paar schragen met wat houten planken erop.

LOL

Hoe doen jullie dat? Gebruiken jullie één tafel? Zijn er standaardoplossingen voor?

Wij doen 't eigenlijk met de middelen van de lokatie zelf. Van te voren geven we door hoeveel ruimte we ongeveer nodig denken te hebben, en dan regelen de gasten daar wel een tafel (of 2). Voor zekerheid nemen we zelf ook vaak nog wel 1 of 2 simpele standaards mee.

Maar da's waarschijnlijk geen optie voor jou?!

Nou,
Ik treed met een band op en het is allemaal nogal energiek. Ik wil dus niet achter een tafel gaan zitten, maar staan.
Helaas ben ik ook nog eens bijna twee meter lang, dus ik moet vrij hoge standaards hebben. De meeste standaards zijn gewoon te laag voor mij.

Ik ben geen DJ maar speel in een live band. Ik heb alle modules in een 19" rack en 2 synths op een Quiklok Zenith dubbele keyboard standaard. Het is compact, geen kabel spaggetti (dat zit in het rack), snel op te bouwen en goed te transporteren. Er is overigens een speciale DJ stand van Quiklok, de ZJ-755, is dat niks? Deze is afgeleid van de Zenith en uitermate geschikt voor lange mensen (ik ben zelf 1.93).

Attachments

• zj_755.jpg
    zj_755.jpg
    73,1 KB · Bekeken: 85
Back