Hoi,
ik heb zojuist je track voor een eerste maal beluisterd.
Hoewel trance best in mijn straatje ligt kon jouw track mij geen kippenvel bezorgen. Neemt niet weg dat er best leuke momenten inzaten.
Ik zal eerst de (voor mij) positieve punten aanhalen.
- grofweg lijkt er tussen 4:00 en 4:20 iets leuks te gebeuren
- De sound vanaf minuut 4 is meer dan aardig
Wat ik minder vond is dat er twee verschillende nummers lijken te zijn. Tot minuut 4 en daarna.
Verder vond ik het eerste gedeelte redelijk saai en de sounds zijn niet origineel. Dit maakt vaak niet uit, maar de track is niet goed genoeg om dit te vergeten.
Mijn advies zou zijn: knip het nummer in twee en gooi het eerste gedeelte weg of gebruik e.e.a. als uitgangspunt voor een nwe track. Als je de track met drums laat beginnen en opbouwen zou ik het wat spannender maken.
Het tweede gedeelte is naar mijn idee goed bruikbaar voor een track. De sounds zijn best goed en het heeft in zijn geheel wel wat. Minpunt vind ik zelf de drums. Overigens zou dit gedeelte van de track ook als niet trance door kunnen gaan. Met wat experimenteren kun je met dit gedeelte alle kanten op.
Succes ermee en met wat tijd (misschien de track ff op de bekende plank laten liggen) wordt het wel wat