met wie zou jij samenwerken?

cyan_circle

_beware of perverts_
even een vraag, aangezien bijna iedereen hier in zijn/haar eentje muziek maakt [ja, ik zei toch 'bijna'...]:
met wie denk jij dat je het best zou kunnen samenwerken?
en dan bedoel ik qua muziek en gedachtengang, niet of het reëel is, gewoon wat je het liefst zou willen.

a) met wie van de internationale musici zou je het liefst samenwerken?
b) met wie van de nationale musici zou je het liefst samenwerken?
c) met wie van de DSF musici zou je het liefst samenwerken?

gewoon benieuwd :peukie:

A) The Orb/Two Lone Swordsmen/Radioactive Man
B) Skwan
D) Matt/Izmar

Laatst gewijzigd:
a) Liam Howlett (ook al doet hij de laatste tijd niets origineels, hij kán het wel heeft hij al bewezen) en Rolo (van Faithless en Felix)

b) Tjeerd Oosterhuis. Hij lijkt me wel iemand die mij heel wat over goed produceren zou kunnen leren, en een sympathieke gozer.

c) UDO en Fuse. UDO woont om de hoek, dus da's lekker makkelijk :P (en je maakt ook lekker muziek hoor, gozer ;) ) en Fuse heeft mijn respect verworven na dat heerlijke Breakdown... Het lijkt me ook wel eens grappig om een live jam te doen met Tony Black, alleen moet ik dan eerst heel veel beetjes oefenen in optreden...

a) Queens of the Stone Age.
b) Willie Alberti (maar dat gaat natuurlijk niet meer) dus dan Andre Hazes.
c) matt / Boost303, olaf mol, OnAcid, fuse

Maar voor alles heb ik helaas geen tijd..

Het liefst zou ik hiphop maken.

a] Underground Resistance, Juan Atkins, Hardfloor
b] Ook geen idee
c] Iedereen die (ranzige) acid/techno/electro maakt en een beetje leip is. Bijna alle leden dus...

Laatst gewijzigd:
a) Armageddon Project, Ki-Real, Hellfish/Producer
b) Catscan, Project Down Under (gekke zeeuw), Knightvision, Orphidian
c) Nosferatu, DJ41, en die ene gast die goede techno maakt wiens naam ik ben vergeten (BasicSystem!):p

Laatst gewijzigd:
a] Trent Reznor(natuurlijk)
b] Sensory Overload, gaspard de la nuit, henny vrienten (de laatste 2 omdat ze totaal andere muziek maken...lijkt me wel spannend)
c] mezelf, maar dat lukt nog niet echt.....

Origineel geplaatst door bikkel
Knightvision

Dat id toch die K.N.O.R. gabbergast? Heb ik nog wat vinyl van thuis liggen geloof ik...

[OT] Wat betekent KNOR eigenlijk? Wij hielden het vroeger altijd op Kale Nazi Organisatie Rotterdam, maar dat zal wel niet kloppen 8o) [/OT]

Origineel geplaatst door NorthernLightX

Dat id toch die K.N.O.R. gabbergast? Heb ik nog wat vinyl van thuis liggen geloof ik...

[OT] Wat betekent KNOR eigenlijk? Wij hielden het vroeger altijd op Kale Nazi Organisatie Rotterdam, maar dat zal wel niet kloppen 8o) [/OT]

grapjas..

Kicking Noise Of Rotterdam

Nu weer ontopic jongens!

humm, ik weet weinig over werkwijzen van welke van deze mannen dan ook, dus ik ga ff uit van hoe de muziek me aanspreekt
1) mauro picotto
2) DJ Misjah , Marco V
3) BasicSystem

Origineel geplaatst door farlukar
a) niemand
b) niemand
c) niemand

mag dat ook?

yep. :gaap:

Origineel geplaatst door bikkel
a) Ki-Real

Die buzzer? Een maat van me werkt er regelmatig mee samen... dit is toch geen grootheid bikkel? :)

Ferox? Kom jij ook uit die buurt ofzo? Ken Ferox wel, heb ik mijn Junootje van gekocht!

Enneuh, als je ff vergeet dat je hem kent en naar een track als "let's pray" luistert kun je toch concluderen dat het een grootheid is.

Ik bedoel, als ik ineens heel erg goed word dan zien anderen mij misschien ineens zo, maar ben ik voor de buurvrouw nog steeds de buurman.

Ja, daar heb je gelijk in. Een mede UCP'er werkt regelmatig via internet met Ki-Real.. zodoende ken ik hun een beetje, en ja, hij is goed, echt goed. Ferox vind ik niet zo bijzonder, maar wat ik van Ki-Real allemaal heb gehoord.. hij weet wel met buzz om te gaan. :)

Back