met wie zou jij samenwerken?

1. Ken Ishii (Al moet ik dan gaan sporten om hem bij te houden in het knoppendraaien... wat een freak zeg !!)

Luke Slater - Gewoon omdat ie een sympathieke gast is en heel erg veel van muziek houdt.

2. SpeedyJ

3. Maxdox. Lijkt me geweldig om eens samen te werken in plaats van elkaar tegen te werken ;)

1. William Orbit
2. Vincent De Moor
3. M.I.K.E. (van oa Push, Plastic Boy etc...)
4. Ferry Corsten
5. Tiësto
6. Eddy Weyns (prod. v Zippora (B) )
7. Die mannen van " Planisphere" vanwege hun buitenaardse sound

en nog vele, teveel om op te noemen, enfin met iedereen misschien wel...

Zolang de èèn de hamburger is en de andere het broodje dan is het goed, misschien nog iemand de ketchup als derde ingredient ;) als het resultaat maar goed is....

p.

1-Liam howlet, Mauro picotto,Dr.Dre.

2-J.P.deCoster, F.Corsten, T.Oosterhuis

3-iedereen die een beetje dezelfde stijl digt als moi. hoewel een fusie
met een andere stijl ook leuk kan zijn...ehm..sameminded people is
een betere dan.

[offtopic]
loopt alleen bij mij de tijd van het forum een uur achter? :confused:
[/offtopic]

Laatst gewijzigd:
A) Bowie, The The, en eigenlijk veel te veel lui... maar DUS duidelijk niet persee synth lui!!!!
B) hmmmm... wat nederlandse underground producerende DJ's...als ze maar uit hun dak gaan van hun werk!
C) Sjah gewetensvraagje h`e ;) Vind veel lui hier op verschillende vlakken goed.. ben wel zo eerlijk om te zeggen dat ik met jullie zou willen werken om de kunstjes te leren :halleluja maargoed...daar is het forum dan voor h`e *D
Als ik iemand 'moet' noemen dan...Basicsys... erg sterke tracks.. Ohw en EDP's 'dust' vinds ik ook ERRUG goed...dussss ;)

a) Trent Reznor!!
b) Speedy J [vooral in de 'public energy no.1' en 'a shocking hobby' stijl]
c) Nick Nova [omdat ie begrijpt wat ik bedoel] en ik vind dat Arv ook leuke dingen maakt. eigenlijk heb ik nog niet zoveel gehoord van de DSF'ers... isdn thuis... maar binnenkort adsl, dus ik beloof de schade in te halen :D

Origineel geplaatst door murphi

Luke Slater - Gewoon omdat ie een sympathieke gast is en heel erg veel van muziek houdt.

Nou... dan heb je niet z'n optreden gezien op het Sound/Vision festival in Den Haag dit jaar. Tegenwoordig zingt-ie namelijk en laat iemand anders de muziek opzetten.
Maar goed, z'n eerdere werk is natuurlijk wèl geweldig!

En om het toch maar bij de topic te houden:

-Met niemand. Niks werkt lekkerder dan in je eentje (vind ik dan...)

Maar degenen die me zeker inspireren:
Sven Väth, Steve Rachmad, Oliver Lieb, Cari Lekebush ea...

ehhh...het is niet Luke zelf die zingt toch? hij hep een vocalist voor z'n laatste album ingeschakeld...

Origineel geplaatst door olafmol
ehhh...het is niet Luke zelf die zingt toch? hij hep een vocalist voor z'n laatste album ingeschakeld...

M'n beste maat is er heen geweest (en ik zat thuis hard te leren, grrrrrrrr) en heeft hem zelf zien zingen en springen en schreeuwen en gek doen en...aaargh... in ieder geval was het verschrikkelijk slecht. En da's heel jammer... want vroeger kon hij zo verschrikkelijk knallen! We zijn wel vaker naar (live)optredens van hem geweest...

Veel mensen hier zijn nogal techno-minded?
(........:bekdicht:................ nu verder niets zeggen......:bekdicht:......... gelukt!)

1. Counting Crows, Future 303, Alanis Morissette, Limb Bizkit
2. Beef, Fierce Rulling Diva, Osdorp Posse
3. Tony Black, Nolet

Deze vraag is net zo moeilijk als: Welke plaatjes zou je draaien als je een keer de playlist van de arbeidsvitamienen mag samenstellen :(

Origineel geplaatst door Twin-x
A: Aphex Twin en Joey Beltram
B: Dagoose en Dobre
C: SticKX en Oxy-Yan

Oh dat zijn vier forum leden. :okdan:

8)

je hoort het gans! we zijn de klos..8D

quincy jones, trevor horn, timbaland...that will do

:halleluja

Origineel geplaatst door Ferric

Nou... dan heb je niet z'n optreden gezien op het Sound/Vision festival in Den Haag dit jaar. Tegenwoordig zingt-ie namelijk en laat iemand anders de muziek opzetten.
Maar goed, z'n eerdere werk is natuurlijk wèl geweldig!

Nou het stomme toeval wilt dat ik afgelopen zondag in de snackbar in Heerlen stond en mijn vriendin ineens zei:" Hee das volgens mij Luke Slater !". Nadat ik haar eerst voor gek verklaarde ben ik toch eens gaan vragen of em dat was.

En ja hoor, dat was hem... Ik heb hem meegenomen naar onze studio waar ie mijn Rm1x en de modular van Sander (maxdox) heeft gesigneerd.

Echt heel erg sympathieke gast !

Back