met wie zou jij samenwerken?

Origineel geplaatst door kozmix
MOET DAT DAN??!

JAAAA!!!! LEES DE ORIGINELE VRAAG!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

;);););)

vanavond komt mijn lijstje............be afraid!!!!

A : Regy (milc inc)
B : Soulvation
C : Iemand uit regio Eindhoven die ook lekkere dance wil maken

Mensen met wie ik zou willen samen werken:
Vincent de Moor, Stefan Scheltema, Ralph Barendse, Jack Molenschot, sh101, 20hz, Tactic!... tja, maar het ontbreekt me aan de tijd.

Ik weet wel wie ik gaarne tegen zou werken, er schieten me
zo 6.5 miljard mogelijke kandidaten te binnen. Van wie de
meesten elkander reeds bestrijden.
Mmm, somber herfschtweder zullen we maar denken.......

en daar is tie dan:

1. Raymond Scott (www.raymondscott.com), Bob Moog heeft van hem de basis geleerd hoe je een Minimoog moet bouwen!!, Warp-records oude releases (The Black Dog, B12, Aphex-twin, Autechre), Orbital (“there is this theory where time becomes a loop”, Startrek), Biosphere (eerste twee cd’s), Jean Michel Jarre (Oxygene en Equinoxe), Misschien iemand van de nieuwe lichting die bij Kraak3 records (Gent) zit, mogelijk iemand van Earational (Den Bosch).

2. Maurits Paardekooper (bijvoorbeeld Peak Experience op “The best of STR” 1,2 en 3), R. el Lungo (op “The best of STR” 1,2 en 3). Sequential (vanwege The Big Cahoona), echter ze bestaan niet meer helaas; D-shake (vanwege Set The Controls For The Heart Of The Groove), Jochem Paap (met name vanwege “De-Orbit”), the KLF (what time is love, zonder sang mix), mogelijk iemand van Earational groep (Den Bosch).

3. Iemand die van zeer veel distortion houdt. Iemand wiens studio lijkt op Raymand scott's of Dexter’s Secret Laboratory (cartoon network). Iemand die 8-bits niet slechter vindt dan 24-bits. Iemand die het niet als hobby ziet maar totaal gedreven is (zeg maar behoorlijk gestoord is). Iemand die naar links gaat als de hele muziek-meute naar rechts gaat. Iemand die lak heeft aan ALLE regels wat betreft studio opbouw, geluid (niet harmonisch ok). Iemand die denkt weg met compressors, limiters, gates, mooie composities, perfecte arrangementen, strakke opbouw, mooie noten, goede monitor-boxen, etc!!!!!

nee, hij leeft nog maar is dik in de 80 geloof ik

of hij leefde nog nog niet zo lang geleden en was toen dik in de 80.

1: Jarre (voor muziek)
2: DJ Tiesto (voor geld/werk)
3: Britney Spears (voor 8P)

1/Trevor Horn ( Art of Noise, Grace Jones,ABC, Propaganda, Seal,FGTH,en zoveeeel meer)
2/Quincy Jones - no comment
3/Terry Jam & Jimmy Lewis (oa Janet Jackson)
4/Yello ( gewoon ff naar de dynamiek van hun plaatjes luisteren )
5/Kraftwerk
6/Joe Zawinul ( wellicht een van de beste en meest freaky keyboard spelers)
7/Prince !!!!! ( Prince, The Time, The Family, Appolonia 6, Madhouse,Vanity,Sheila E...)
8/Mozart,Beethoven,Chopin,Bach, Dvorjak,Mendelsshon en tal van andere klassieke componisten maar die zijn helaas allemaal al lang dood.
9/ Met de procucers van Britney Spears ( met Britney zou ik wat anders doen...)
10/Bowie
11/Brian Eno

Volgens mij halen veel huidge 'Dance' producers de mosterd bij dit soort 'Meesters', en dan ben ik er nog een hoop vergeten zoals P Gabriel, Patrick Leonard, Vangelis, Klaus Schulze,JM Jarre en ook tal van andren die meestal 'off screen' werken en helemaal niet bekend zijn.

Laatst gewijzigd:
mijn lijstje

mijn lijstje

John Balance / Peter Christopherson (o.a. Coil)
Trent Reznor (o.a. NIN)
David Bowie / Brian Eno
Bill Leeb (o.a. front line assembly)
cEvin Key / Edward Ka-Spel / Ryan Moore (o.a. the teargarden Skinny puppy, Legendary pink dots)
Al Jourgensen (o.a. ministry)
Bruce Springsteen

:halleluja

Laatst gewijzigd:
oh ja...

een projectje met:
Herby Hancock, Afex T, Ravi Shankar, FSOL, & Bootsy on tha bass

laché !!.....
... of dromen.....

Back