cubase usb security key werkt niet

G

Guest

Guest
ik heb een tweedehands studiocase gekocht en ik krijg het niet aan de praat. ik denk dat ik de instructies goed heb gevolgd:
1 software installeren
2 pc herstarten
3 usb key erin

maar als ik het programma open krijg ik een melding dat de key er niet is. hij wordt ook niet door de pc herkend als nieuw usb apparaat, zoals de eerse keer zou moeten.
steinberg raadt aan als dit zich voordoet, om de usb key driver apart nog eens te installeren, heb ik ook al gedaan, maar het werkt nog steeds niet.

heeft iemand een suggestie? doe ik iets fout, is het nog op te lossen, heb ik misschien een verkeerde key gekregen?

help? bedankt!

zou kunnen, een winkelier zei me een keer dat elke dongle uniek is voor 1 copy van cubase. Of dit zo is weet ik niet, maar hij zei het en meer weet ik er ook niet van.

eerst die sycrosoftware installeren, dan de sleutel erin,(nu ga je via internet die dongle beschrijven met de SE licentie) dan pas cubase installeren.
En nu zou het toch moeten werken.

bedankt voor de tips, maar helaas.....

de sycrosoftware herkent bv als ik het programma open geen security key. ik heb verschillende usb slots geprobeerd, opnieuw opgestart.
het heeft gewerkt, volgens de jongen van wie ik het heb gekocht en ik heb geen reden aan hem te twijfelen.
zou het kunnen dat zo'n key kapot gaat (onderweg?) en zoja, kan je die vervangen?

de key ziet er trouwens gewoon goed uit en er gaat ook een ledje branden als ik m aansluit.

Back