Bob Moog ziek

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Iedereen gegroet...

Via de familie-website van Bob Moog is bekend gemaakt dat Bob Moog ernstig ziek is. Geruchten dat hij is overleden zijn onjuist, maar helaas lijdt hij aan een ernstige aandoening.

De familie vraagt een-ieder, die Bob een warm hart toedraagt, positief te denken over hem, hetgeen eventueel een positieve werking kan hebben op het ziektebeeld.

Wout

respect!

Check...ff wat goede gedachten filteren...

;{

Hij heeft een hersentumor. Ik had gehoopt om hem ooit eens in Europa te mogen ontmoeten maar hierbij mag ik deze hoop wellicht opgeven...
Ik wens hem het beste & hopelijk een spoedig herstel.

De "familie-site" is een community-achtig iets dat door de familie gebruikt wordt. Die is inmiddels afgeschermd omdat nu veel teveel niet-famlie erop bezig was.

Origineel geplaatst door etaoin
De "familie-site" is een community-achtig iets dat door de familie gebruikt wordt. Die is inmiddels afgeschermd omdat nu veel teveel niet-famlie erop bezig was.

Maar hoe komt Wout dan toch op die site? :erm:

Maar hoe komt Wout dan toch op die site?

Of Wout heeft het gezien voordat hij afgesloten werd, of Wout heeft het, net als ik, van een andere site/mailinglist (het is een aantal dagen geleden al op AH voorbij gekomen bijvoorbeeld).

Erg jammer. En zo'n ziekte op zijn leeftijd.
Dat hij nog zoveel mogelijk van familie en vrienden mag genieten.

Origineel geplaatst door etaoin
Of Wout heeft het gezien voordat hij afgesloten werd, of Wout heeft het, net als ik, van een andere site/mailinglist (het is een aantal dagen geleden al op AH voorbij gekomen bijvoorbeeld).

Via de NordModular lijst ben ik ooit in contact gekomen met Mark Pulver, een journalist en een goede vriend van Bob Moog. Ik heb een aantal keren kunnen mailen met BigBuba in verband met museumcollectie (hoofdzakelijk over de RCA Theremin, zijn grote passie :) Bob Moog is heel welwillend naar Nederland te komen, maar dat zullen we voorlopig maar niet organiseren.

Let wel: de familie heeft beslist hoop dat alles weer goed komt, al zal het wel ingrijpend in zijn actieve leven zijn.

Wout

Vanuit Leeuwarden ook steun gewenst aan Bob (toch stiekum de opa/vader die we allemaal zouden willen hebben hè? :okdan: )

Da's inderdaad een harde noot om te kraken. Ook mijn positieve gedachten gaan uit naar dé synthesizerman.

We leven nu in een tijdperk dat veschillende 'groten' op een hogere leeftijd zijn aanbeland en dat zal in de misschien niet zo verre toekomst leiden tot grote verliezen :{ (hopelijk duurt het nog lang vooraleer dit zal gebeuren) ... maar ja, ook dat is een onderdeel van het leven.

Sterkte aan Bob en familie (en iedereen wie de man een warm hart toedraagt).

:doei:

ik heb ter ondersteuning maar een Moog besteld...

Bericht door een moderator:
Ik ben zo vrij geweest deze even op de frontpage te zetten.

Origineel geplaatst door dione
ik heb ter ondersteuning maar een Moog besteld...

Kijk es aan! Zo hoort het.

Ik moog
Jij moogt
Wij mogen :D

Ik wist helemaal niet dat hij zo ernstig ziek was... :stupid

Laten we maar hopen dat ze er wat aan kunnnen doen =(

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back