Track: 002XD

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Heya!

Weer wat inelkaar gedraait met Ableton Live,

U hoort:

S5000: drums
Voyager: bass 1
DX200: bass 2
DX200: fm lead

Kritiek? Graag! Maar zou het tenminste 2 zinnen kunnen zijn?

Linkje

Alvast bedankt :doei:

De zware basslijn begint nu te dreunen, tot nu toe grijpt het mijn aandacht behoorlijk...

...en ik realizeer me net dat 002XD, gewoon DX200 achterstevoren is, hahaha. Klotenachtdienst. De drums beginnen en ik vind het heerlijk! Te gekke sound, los van al het reguliere! Ik sta versteld, je opbouw is subtiel maar duidelijk aanwezig. Ook het gebruik van een goede stereoimage maakt het een verassende mix. Wat een sound! Damn het breekt nu los! Te gek!

Wat ben ik slecht in recensies...

chapeau! :halleluja

ok, terwijl ik luister:

heel gaaf begin, echt 'synthesizers' aan het werk zeg maar, geen vette pads of strings, maar 'levende' synthsounds!
Knap hoe je deze track opbouwt, er zit duidelijk een muzikale lijn in.
Die beat die er in valt loopt heerlijk samen met die achtergrond geluidjes.

Deze track is echt een verhaal op zich, vind het zo halverwege iets weg hebben van het oude werk van Art Of Noise. Zeer kunstig allemaal.

En oh. jah.. die echo op die snare drum rond 4.45 die wilde ik horen en hij kwam ook nog, super!

Het geheel mag nog iets meer stampen, wat zwaarder klinken, maar verder is ie echt gaaf!
Die lead die zo met die beat mee loopt op het einde mag wat heftiger. Verders erg cool gedaan.

Zo, dit is lekker experimenteel zeg! Erg toffe geluiden, heerlijk gebliep aan het begin, ineens onverwacht drums er bij. Topper! Deze gaat in m'n archief :) :okdan:

Lekker hoor!!!...goed gedaan ...alleen mag de kick wel wat harder wat rauwer zeg maar...voor de rest keep on going!!:dj:

Back