[low tempo] Sing

fuse

Gepokt en gemazeld
Niet te complex doch ook niet te eenvoudig. Niet te traag en ook niet te snel. Gewoon lekker wegdromen.

Erg spacy atmosfeer en ook mooie geluiden. Ik ben trouwens benieuwd waarmee/waarop je de leadsound, die invalt op 1'36", is gemaakt.

I love it.

deed je lekker, fuse!

titelgewijs niet laten inspireren door roni size ofzo;)

lekkers! klinkt fijn

het kabbelende is heerlijk bij deze trek. kan prima door de ontwikkeling van de sounds, daar zit genoeg spanning in

dankjewel, nu ben ik zo ontspannen dat ik geen zin meer heb in werken :)

Helemaal niet verkeerd nee. Inderdaad dat lead geluidje na 1.36 is erg fijn ja. Zou me niet verbazen als je dat uit de Alesis hebt geperst?

Kritische noot, misschien dat de bassline halverwege de song eens een andere wending zou nemen?

R

Mastering ok(met zo'n studio!).Muziek klinkt vertrouwd,stijl herkenbaar,voorspelbaar.Basje hier(wel wat eentonig),stringsje daar,drumklopklop ginder,en een spaceleadje om de hoop op te vullen,prof of niet.Ik luister naar de muziek,en vind het niet diepgaande,niet grensverleggend,misschien dat ik iets te veel hou van experimentele,het ambiente aard,improvisatie(hectische) van elek muziek.Behalve kraftwerk:D

[thumbs up]

[thumbs up]

mooi trekkie fuse! idd lekker dromerig maar absoluut niet saai. ik had eerde iets van hé is het nu al afgelopen? terwijl hij toch over de 6 minuten is. klasse dus :okdan:

Ja, dees had ik volgens mij ook in de chat langs zien komen.

Ik vind hem erg lekker, alleen dat 303-basje vind ik nogal saai en eentonig.
Een lekkere contrabas-lick zou imo beter passen

Niet onaardig. De bas is echter niet zo best. Als je wilt, wil ik m'n contrabas wel even uit de kast halen en iets beters voor je verzinnen :engel:

Wel owke, maar dat bassje is inderdaad niet erg spannend. Die mag wat mij betreft wel vervangen worden door iets anders. Ritme is lekker, de pads op de achtergrond zijn ook prima.:okdan:

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Niet onaardig. De bas is echter niet zo best. Als je wilt, wil ik m'n contrabas wel even uit de kast halen en iets beters voor je verzinnen :engel:

Doe je best, zoiets kan ik zeker wel waarderen. :)

Origineel geplaatst door fuse
Doe je best, zoiets kan ik zeker wel waarderen. :)

dan................

Hou ik mij ook aanbevolen!! :)

Leuke track fuse ! 8)

Origineel geplaatst door Kat Yidaki

Mee eens. Vooral het ritme is erg, erg OK hoor. Knap.

Relaxed gek. Die lekkere epische melodieën hebben wel wat weg van Speedy J in z'n goeie periode :D Zonde dat er niet meer zo veel platen als dit worden gemaakt.

Heb je dat hoesje van die release ooit af trouwens ;) Ik zou 'm wel graag dit jaar nog kopen..

Ehmm...... hoesje?

Verdraaid zeg.
Zit laatste tijd met m'n hoofd bij m'n verbouwing eigenlijk en ben d'r nog niet aan toe gekomen. Het was ook zo warm de laatste tijd. ;)

Hey fuse,

lekker chille deze van jou zeg!
enige puntje van mij is ook de baslijn (iets meer afwisseling misschien)

verder is ie heerlijk!
Groeten uit t zuiden.

Knappe pads, verbazingwekkende lead, zwoel ritme, basje dat misschien wat eentonig is maar ja ... je kan ook niet alles voor iedereen even goed maken, hé ;) .

Kortom ... breng materiaal en kennis samen en je krijgt zulke pareltjes :okdan:

:doei:

Back