[Gevonden ebay koopjes] - kwartaal 3 - 2005

Origineel geplaatst door Catscan
deze klinkt slechter als een p5 rev3 meen ik

ik meen van niet hoor, de T8 klinkt echt best fijn. ik zou m graag willen hebben.

Origineel geplaatst door Wiseguy
0 feedbacks blijft toch een beetje link mijn waarde vriend :)

Verkocht en aangekomen aan mede forum lid!

:halleluja

Als het goed is is hij de derde Qmf bezitter op het forum van de 96 die er gemaakt zijn...

Origineel geplaatst door Cisco
Verkocht en aangekomen aan mede forum lid!

:halleluja

Als het goed is is hij de derde Qmf bezitter op het forum van de 96 die er gemaakt zijn...

2a_1_b.JPG

Ik heb de QMF gekocht. Vandaag is ie hier aangekomen, ziet er nog als nieuw uit! Echt een gewel(da)dig ding! Bedankt voor de goede tip!

zo staat de QMF er nu bij (binnenkort ga ik er een betere plek ervoor maken):

08-02-06_2237.jpg

Bruuuut!!! :{ Het blijft echt 1 van de geilste sound-opneukers die er is!!! ;)

Nogmaals "Van Harte!"

cis

Origineel geplaatst door RiSC
Ik heb de QMF gekocht. Vandaag is ie hier aangekomen, ziet er nog als nieuw uit! Echt een gewel(da)dig ding! Bedankt voor de goede tip!

Hehe, deze thread heeft dus toch echt zin.. kewl! :)

Techstar 206

Techstar 206

De ideale en goedkoopste "mod" voor je tr606.

Ik trigger de twee geluiden met de trigger outputs van mn 606 en heb zo als het ware twee "tunebare" analoge geluiden erbij die zijn aan te sturen met de 606 sequencer. Ik kon de mijne, ook via ebay, voor 25 e kopen. Benieuwd hoe hoog deze gaat.

Is bedoeld als tom simulator, maar diepe ronde BD (en uiteraard simmons achtige toms) en snappy snares zijn ook te maken.

Behalve een trigger input, heeft ie ook een sound input. Zing door je drumsynth! Praktisch bruikbaarder is een clap in te sturen die er als een veel analoog klnkender clap uitkomt.

Kortom een aanrader, zeker als de prijs laag blijft.

http://cgi.ebay.de/TAMA-TECHSTAR-TS206-DRUM-SYNTHESIZER-MODULE-80s-TECHNO_W0QQitemZ7402297268QQcategoryZ46611QQrdZ1QQcmdZViewItem

Back