E6400 Ultra

SvV

De mac mackie!
Hoi, ik had een paar vraagjes over het bovengenoemde speelgoed.

1. 8 gebalanceerde uitgangen, ik neem aan dat je ook zonder probleem ongebalaneerde kabels kan gebruiken?

2. Welke harde schijven (IDE) kan je allemaal gebruiken? Zat te denken aan Seagate (lekker stil) Zit te denken aan u6 serie of barracuda IV, maar laatst genoemde is 7200 rpm, weet niet of Hij dat ook aan kan

3. Wanneer komt nou eens EOS 4.7 uit. (support tot 130 gig) Hij was uitgesteld tot juli ofzo?

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd:
Speelgoed? :confused:

Naja, op vraag 1 kan ik je iig verzekeren dat je ongebalanceerde kabels kunt gebruiken.

Kwa harde schijf denk ik dat het aantal toeren dat een schijf draaid geen enkel probleem mag zijn. Zelf zou ik eerder gaan voor een stillere/tragere schijf.

Wanneer er een nieuwe eos uitkomt weet waarschijnlijk alleen Emu. Bij muzieksh!t geld in negen van de tien gevallen dat geduld een schone zaak is...:biertje:

Een klein beetje zoeken kun je zelf natuurlijk ook wel doen. Je gaat naar emu.com, en vind daar meteen de compatibility list van dit apparaat, daar staan dus de seagate schijven die zeker werken.

:)

Ok, speelgoed was geen goede woordkeuze, maar had het daarna goed gemaakt met de hoofdletter H in "Hij" ;)

Maar bedankt voor het antwoorden, las toevallig vandaag in horoscoop dat geduld een schone zaak is.

Senster> Klopt maar dat zijn andere types en die gaan maar tot 20 gig. Ivm die nieuwe update wil ik me graag verwennen met wat meer 'speel'ruimte (maar zal wel werken, emu is yamaha niet :) )

UPDATE: Ok heb de E6400 ultra voor mijn snufferd staan aleen heb geen voeding kabels erbij. (Was een demo model) Alleen staat in handleiding iets van dat er kabel bij zit met ground ofzo en dat je de sampler moet grounden.(Hier te lezen)

Dus is het verstandig om een gewone voedingskabel te gebruiken?

Ik ken die Emu 6400 niet, maar ik denk dat je er gewoon zo'n geaarde stekker in kan steken (zo'n standaard dik ding dat in wel meer dure apparaten gaat, 3 aderig dus) en als je die dan in een geaard stopcontact steekt, dan is ie geaard, en lijkt verdere aarding me niet nodig. Verder is het geloof ik alleen een veiligheids maatregel, ne niet noodzakelijk, maar misschien kan iemand anders je daar meer over vertellen.

(btw aarde=ground ;) )

Maakt geen donder uit SvV ;)

Back