Grey

Nog geen één reactie ! zelfs geen afbrander waar je eng van word ?, is tie zo slecht joh ?

dan maar een "what did i use to fuck this song up " list.

opgenomen en verkloot met cubase vst met :

absynth
orangevocoder mbv een superlux eco-h6a
bass-gitaar door een korg px4
micro tonic
soort amen breakbeat sample

ik maar denken dat dit mijn hitje was . gelukkig heb ik mijn baan nog niet opgezecht , maar aleen mijn baas maar uigescholden voor rotte vis , en dat ik het toch wel gaat maken in de muziek , na hem op zijn bek geslagen te hebben .

zal dit nummertje bewaren voor de , maak ONbewust een kut nummer thread . hoor ik er tenminste ook nog een beetje bij .

Het begin (intro) deed mij een beetje aan Depeche Mode denken...

Ik vind de zang met de vocoder niet zo geslaagd. Van mij had het gewoon of vocoder of zang mogen zijn.

Ik vind het wel geinig. :)

ik vindt die breakbeat erg relax :biertje:
zit lekkere drive in maar als die weg is en de snare overblijft, zoals op 51 seconden en het begin van de track is het wel een beetje lullig geheel misschien die percussie wat vetter maken

en die zang die dan op 51 sec komt klinkt erg lullig kwa sound

op 1.30 weer lekker stukje

misschien de vocoder van de zang af ja en misschien soort van telefoon geluid met vette distortion erover heen

die synth lijn die tot het einde doorspeelt is leuk maar mag van mij wel afwisselender

Je baas op z'n bakkes meppen lucht vast wel op? ;)

Maar het begint als Depeche Mode en morpht naar Beck best wel.
Misschien wel geinig om aan't einde nog echte drumsamples erbij te gooien en gedistorte gitaren. En een orgastich aan het einde te geraken.

Back