wav naar midi VST-plugin?

ach... tis een beetje een variatie op een grap die iemand eerder al eens uitgehaald heeft hier ;) (geen idee meer wie trouwens)

maar het leek me wel handig om de info op d'een of andere manier in deze thread te stouwen.

ik heb er zelf genoeg van om m'n ideeen die ik in m'n hoofd heb te verprutsen doordat ik eerst alle noten op het toetsenbord moet zien te vinden.
via audio ear en midi yoke is het mogelijk om real time audio (via zingen/fluiten) naar midi om te zetten maar ik moet er wel meteen bijzeggen dat het erg lastig is om de juiste noten vast te houden tijdens het zingen/fluiten... je krijgt al snel een overvloed aan midi info die je achteraf weer moet zien om te werken tot iets fatsoenlijks.

Origineel geplaatst door koediman
via audio ear en midi yoke is het mogelijk om real time audio (via zingen/fluiten) naar midi om te zetten maar ik moet er wel meteen bijzeggen dat het erg lastig is om de juiste noten vast te houden tijdens het zingen/fluiten...
nee da's idd nix... ik adviseer je daarom ook om elec. gitaar te gaan leren spelen, dat signaal is veel constanter nutuulk...

heeft er toevallig ook nog iemand een VHS naar morsecode converter?

Origineel geplaatst door 6 trak
nee da's idd nix... ik adviseer je daarom ook om elec. gitaar te gaan
leren spelen, dat signaal is veel constanter nutuulk...

Dan mis je de hele point van het overslaan van stappen. Sterker nog,
je mag eerst een gitaar kopen en er weken op pielen tot je uberhaupt
een prutswerkje als "boer er ligt een vader jacob in 't water" kan spelen.

-----

Heb je niet van die trekfluitjes die je voor een paar euri bij bart smit kan
halen, waarmee je heel eenvoudig toontjes kan spelen doormiddel van het
trekken aan het fluitje? Deze tonen zijn ook lekker vast. Je hebt dan
natuurlijk wel een lekkere glide erin, maar da's zo weg te poetsen.

Ik wil je bedanken voor deze topic. Mijn tracks zijn ook behoorlijk melodieus,
en het is idd handig om tijd te besparen. Ik was hier zelf niet opgekomen.
Nu nog een hersengolfuitleesmachine (met 3x woordwaarde ben je the man)

Back