Nouveau
Ouwe rot
Als je je bedenkt: keyboard met drumpads http://korg.com/gear/info.asp?a_prod_no=KONTROL49&category_id=1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Ensemble
Het geeft jou en vooral je publiek zoveel meer voldoening.

Origineel geplaatst door isnieZot
ok ik moet dus dringend beginnen aan een liveset wat ik begin af en toe wat aanbiedingen te krijgen om ergens een live setje te geven.
Origineel geplaatst door Missing Links
steven > waarom doe je dat niet met de 'next sequence' functie, dan wacht 'ie keurig tot het eind van de maat.
maarja, als het geluid accuut stopt doe je weinigOrigineel geplaatst door Sander02
Da's wel een goeie, wat doe je als je de boel crashed? daar zou je eigenlijk een apart scenario voor moeten maken ofzo.

Origineel geplaatst door Steven V
Misschien is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

Origineel geplaatst door fuse
In geval van nood trek je je broek naar beneden en gaat met je jeweetwel spelen.
Ook kunst.![]()

duur erbij, 808 in de pipeline alles in mn rugzakkie en gaan.Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
haa precies. Loopt weer uit op een hard- of software discussie..![]()
![]()

Origineel geplaatst door falafelbiels
Als je het extra outputboard hebt; Ik heb 2 stereouitgangen op een klein DJ-mixertje aangesloten en daarmee kun je uiteraard prima crossfaden. Aan de andere kant van de mixer staat een draaitafel. Elke DJ mixer heeft natuurlijk op elk een kanaal een Phono/Line-in schakelaar waarmee je dus kiest of je iets uit de extra stereo output van de MPC, of iets van een plaat erbij douwt. Ziet er nog "tres DJ" uit ook...